נדל"ן ותשתיות

ג'ניפר לופז ובן אפלק בעסקת ענק: ירכשו אחוזה ב-64 מיליון דולר?

המתח במשק הבית של ג'ניפר לופז ובן אפלק עולה מדרגה. אחרי שנסוגו מ-4 עסקאות של רכישת בתים בתקופה האחרונה והפסידו בעקבות כך מאות אלפי דולרים, אפלק העצבני נחוש לרכוש אחוזה מטורפת בקליפורניה תמורת 64 מיליון דולר. סוג לסאגה הארוכה?
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום אינסטגרם)
המתח במשק הבית של ג'ניפר לופז ובן אפלק עולה מדרגה. על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", אפלק מעוניין לרכוש אחוזה מטורפת בקליפורניה, ארצות הברית, תמורת סכום דמיוני של 64 מיליון דולר.
על פי הדיווח, הזוג הטרי כבר נסוג לאחרונה מ-4 עסקאות של רכישות בתים, והפסידו על כך רק בגלל עמדות בדיקה של הבתים בשנה האחרונה מאות אלפי דולרים. עדיין לא ברור מה הסיבה לכך שהם נסוגו מהעסקאות, אך על פי הדיווח נראה שאפלק עצבני במיוחד בעקבות כך.
מקורבים לאפלק סיפרו לפוסט כי הוא נחוש במיוחד להשלים את העסקה הנוכחית: "בן נלחם על זה. הוא באמת רוצה את הבית הזה", חשף המקורב והוסיף כי השחקן אוהב את המיקום של הנכס ששטחו 16,000 רגל מרובע, יחד עם אחוזה נוספת עלייה הוא שם עין במורד הרחוב.
בחודש שעבר, הזוג ירד מהאפשרות לרכוש נכס בשווי של 34.5 מיליון דולר באותה שכונה אמידה בקליפורניה, במארס האחרון, השניים נסוגו מבית בשווי 50 מיליון דולר בבל אייר, כאשר ידוע כי לפחות עוד שתי עסקאות ללא כל קשר לאלה הנ"ל נפלו לאחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה