תרבות ופנאי

החברה הקרובה של אופירה אסייג בווידוי כואב: "מבוהלת, אין לתאר"

גורו הכושר והחברה הקרובה של מגישת קשת 12, לאה שנירר הדליקה נר לזכר השואה במצעד החיים בפולין: "דפיקות לב מואצות ומרוגשת אבל בראש מורם ובגאווה שאין לתאר במילים"
מערכת ice |  1
לאה שנירר (צילום אינסטגרם/ לאה שנירר)

לאה שנירר, כוכבת טלוויזיה, גורו כושר ומי שידועה כחברה הקרובה של אופירה אסייג, היא בת לניצולי שואה והייתה חלק ממשלחת טיקטוק שהשתתפה במצעד החיים השנתי במחנות ההשמדה בפולין. בטקס המרכזי שנערך אתמול (ראשון) יחד עם שורדי שואה מרחבי העולם, הדליקה שנירר נר לזכר קורבנות הזוועה הנאצית.

"נכנסתי הבוקר בשעריו של מחנה ההשמדה בירקנאו אושוויץ מבוהלת, דפיקות לב מואצות ומרוגשת אבל בראש מורם ובגאווה שאין לתאר במילים", סיכמה שנירר את החוויה הכואבת. 
 



הכוכבת, שהוריה עברו את זוועות השואה, הוסיפה: "כל צעד שצעדתי לא צעדתי לבד, אמא, אבא, סבא, סבתא, כולם צעדו איתי בהרגשת ניצחון שכנגד כל הסיכויים הם ניצחו והצליחו להקים בית ומשפחה בישראל". אגב, משלחת הטיקטוק הצטרפו גם נועה קירל ובן זוגה דניאל פרץ. בנוסף, בטקס נכחו גם שורדי מתקפת הטרור בשבעה באוקטובר בעוטף עזה. 

"בימים כואבים אלו אחרי ה-7 באוקטובר אנחנו חייבים להמשיך לעשות הכל להתפלל ולקוות שהחטופים יחזרו הביתה עכשיו," קראה שנירר בתום דבריה, בהשוותה בין הטראומות של העבר להווה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופירע היא זווו (ל"ת)
    נימני 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור