תרבות ופנאי

נטפליקס משנה מחירים והקהל זועם: "שוד לאור יום"

מנויי נטפליקס הזועמים איימו לבטל את המנויים לאחר שחברת הסטרימינג המוכרת הודיע כי היא מצמצמת את המנוי הבסיסי בבריטניה ובקנדה, החל מה-4 ביוני. בנוסף, לקוחות שימשיכו לרכוש את המנוי הבסיסי יצטרפו מיד לחבילה חדשה הכוללת פרסומות
מערכת ice |  8
נטפליקס (צילום shutterstock)
לפני תשעה חודשים הודיעה ענקית הסטרימינג כי לקוחות חדשים לא יוכלו יותר לרכוש את המנויים נטולי הפרסומות, אך שינוי זה מגיע עם כמה יתרונות החל מה-18 באפריל. נטפליקס הדגישו כי לקוחות בבריטניה ובקנדה משלמים כעת 7.99 ליש''ט בחודש, אך עם השינוי החדש, הם ישלמו 3 ליש''ט פחות. בנוסף, חברת הסטרימינג האהובה אישרה כי איכות הווידאו של הצופים תשתפר עם השינויים החדשים.
כמו כן, אחד היתרונות הבולטים בחבילה החדשה היא שלקוחות ששילמו על החבילה הבסיסית בעבר, חוו איכות וידאו 720, אך כעת הכל יהיה באיכות HD. אבל, עם כל המודעות החדשות, העלות של היתרונות בחבילה יעלה בעיקר זמן ולא כסף.
 
כאמור, נטפליקס הודיעו לראשונה על השינויים בתוכנית הסטנדרטית שלה, במכתב לבעלי המניות. על פי רויטרס, גוליית הסטרימינג צפוי לייצר כמיליארד דולר מהכנסת הפרסומות ב-2024, כ-50% יתר ממה שהרוויחה בשנה הקודמת.
בנוסף, עד כמה שזה נשמע חסכוני, משתמשי נטפליקס לא אהבו את הבשורה החדשה ונותרו ממורמרים מההכרזה האחרונה. הצופים האדוקים החליטו בתגובה לאיים על ענקית הסטרימינג לסיים את המנוי שלהם איתה לצמיתות.
"נטפליקס, את הורגת אותי. הסרת את התוכנית הבסיסית שלי ואילצת אותי לשלם יותר או להשלים עם הפרסומות", כתב צופה זועם. "נטפליקס מעניקה לך אפשרות זולה יותר למנוי חודשי, אבל עם פרסומות, זה ממש שוד לאור יום!", כתב השני.
 
עוד כותב מתוסכל לא יכל להישאר אדיש: "נהדר, לשלם פי שניים כדי לקבל את החוויה הסטנדרטית, הבסיסית שאנחנו משלמים עליה כעת. נטפליקס, אני חושב שאני אעבור, אבל לחיים עצמם".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ביום שהבנתי שנטפליקס אנטישמית ביטלתי את המנוי
    יהודי 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שנאת יהודים זה לא רק שנאה גלויה, זה גם התעלמות מוחלטת מהיהודים. בכל הסרטים והסדרות שבהם נטפליקס מתאמצת לעשות כמה שיותר גיוון ולהכניס אוכלוזיות שונות, איךשהו תמיד אין יהודים. אם הם כל כך מתאמצים בגיוון שלהם ובשינוי ההיסטוריה כמו מלכת אנגליה שחורה במאה ה18, איך זה שלא מוצאים מקום להראות גם יהודים? נטפליקס אנטישמים ולא מגיע להם את הכסף שלי
    סגור
  • 6.
    תפסיקו לשלם סתם תעברו לטלגרם שם הכל בחינם
    טוני בלייר יש 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או תשלמו ותבכו בחירה שלכם
    סגור
  • 5.
    עע
    מידו 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי שנים גונב קופת המדינה ולא אמרתם דבר!!!
    סגור
  • 4.
    הפראיירים לא מתים רק מתחלפים (ל"ת)
    אלי קופטר 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    למה מי מת אל המחיר צריך לשלם ואוד איך
    טוב מאוד 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני אשמח לשלם אל הנטפליקס גם עם זה יעלה המחיר למה מי מת אני שנים עם נטפליקס מרוצה יש ים של תוכן נטפליקס שירות מצוין לא משנה המחיר יש מגוון עשיר בה תכנים משא לא משלם בעיה שלא אל איחות משלמים ביוקר מה לעשות צריך לדעת להתפשר
    סגור
  • 2.
    כשזה יקרה בישראל גם אני מתנתק..
    אני 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גם ככה התחילו לחפף בתכנים..
    סגור
  • 1.
    "הצופים ההדוקים"... רמה של כתיבה (ל"ת)
    עמיחי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לגמרי, ונתקלתי בשגיאה הזו בכמה מקומות לאחרונה
    יהונתן 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נראה שהמילה "אדוק" בדרך להכחדה, יחד עם עוד חלקים של השפה העברית (תיאור הזמן "כש" או ה-א' המסכנה של גוף ראשון עתיד למשל).
    סגור