תרבות ופנאי

עדן בן זקן: "נהפוך את זה למסורת, בכל שנה לפני פורים"

עדן בן זקן משיקה אלבום חדש בשם "דם שלי", וכותבת: "אני יודעת כמה המוזיקה נותנת לכם כוח. החלטתי שמהשנה אנחנו נהפוך את זה למסורת, בכל שנה לפני פורים, אלבום חדש"
רוני שיינר | 
עדן בן זקן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
עדן בן זקן משיקה אלבום חדש בשם "דם שלי", המכיל את הלהיטים "דם שלי", "היית אחותי" ו"תמיד נשאר אני" אותו הוציאה בשיתוף עם די.ג'יי איתי גאלו.
באלבום החדש לקחה עדן חלק גם בכתיבה ובהלחנה. עומדים מאחוריו מיטב היוצרים והמפיקים, ביניהם: יסמין מועלם, אודיה, רון ביטון, יובל מעיין, ג'ורדי, רותם חן ואבי אוחיון.
עדן כתבה: ״החודשים האחרונים הפכו לאחת מהתקופות הכי קשות וכואבות שידענו. בכל יום אני חושבת על החטופים שלנו, מה איתם, איך הם ומתי כבר יחזרו.. ומצד שני החיים ממשיכים להתקיים.. בית, משפחה, ילדים וקריירה, ואני יודעת שאני חייבת להיות חזקה ואת הכוח שלי אני שואבת מהמוזיקה".
עדן המשיכה וכתבה: "כל כך הרבה שירים הקלטתי בחודשים האחרונים, התפרקתי, בכיתי, צחקתי ובעיקר שרתי לכם מכל הלב שלי. והנה הגיע היום שהכל יוצא אליכם, אלבום חדש, אלבום שבו זכיתי לעבוד לצד היוצרים והמפיקים הכי מוכשרים שיש".
היא הוסיפה: אני יודעת כמה המוזיקה נותנת לכם כוח, אני מקווה שהאלבום הזה יעשה לכם טוב על הלב והחלטתי שמהשנה אנחנו נהפוך את זה למסורת, בכל שנה לפני פורים, אלבום חדש". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה