תרבות ופנאי

יגל אושרי חושף בכאב: "אני לא מרגיש טוב, לקחתי הפסקה מהטירוף"

הזמר יגל אושרי שאחראי על הלהיט "איך לצאת מדיכאון", שיתף את עוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם" כי הוא מתמודד עם מצב רוח ירוד במיוחד בתקופה הנוכחית: "אני לא מרגיש טוב". לצד זאת, סיפר כי ההופעה עם הרב יגאל כהן השפיעה לטובה על מצב רוחו
מערכת ice |  4
יגל אושרי (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב, ישראל בידור, דובר צהל)
הזמר יגל אושרי, שהתפרסם בזכות הלהיט "איך לצאת מדיכאון" ושהפך למזוהה עם המלחמה הנוכחית, שיתף את עוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם" כי הוא מתמודד עם מצב רוח ירוד במיוחד: "בימים האחרונים אני לא מרגיש טוב". 
בסטורי שפרסם הזמר המפורסם יגל אושרי בפני עוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם" ציין כי הוא לקח הפסקה קצרה בעקבות כך: "בימים האחרונים אני לא מרגיש טוב (כמו כולם) ולקחתי הפסקה קלה מהטירוף של היום. אבל היום הייתה הופעה שלא יכולתי לוותר עליה בערב יחד עם הרב יגאל כהן. נסעתי באנרגיות מחודשות".
 
בהופעה שבה נכח הרב יגאל כהן, אשר ידוע כאחד הרבנים הבולטים ומעוררי השראה שקטעי הרצאותיו הפכו לוויראלים ברשת החברתית "טיק טוק", הופיע הזמר הצעיר בפני רבים עם השיר המוכר "איך לצאת מדיכאון". 

(צילום: yageloshri@)
כזכור, שירו של הזמר יגל אושרי "לצאת מדיכאון" שוחרר כסינגל ב-15 בחודש אוגוסט 2023, בהוצאת חברת התקליטים "ליאם הפקות". כאמור, השיר זכה להצלחה רבה במיוחד בתקופת מלחמת חרבות ברזל באוקטובר 2023, וזה הפך לאחד השירים שהפכו למזוהים עימה. אחד ההישגים המרשימים שקטף הזמר בזכות השיר, כולל את הזכייה במקום הראשון במצעד היטליסט של מאקו ובמצעד של העשירייה של כאן גימל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שיר- מאוס!!! (ל"ת)
    איה 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יגל אושרי
    חיים 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה מרוב שדיבר על לצאת מדיכאון אז הוא לבד נכנס!!! סתם הוא יוצר מדהים!!!!!!
    סגור
  • 1.
    כנראה המלצותיו בשיר
    ניר לא 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא עובדות...
    סגור
  • שיר מהמם
    ג. ממן 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהי רצון שה׳ ישמח אותך
    סגור