תרבות ופנאי

שירה האס כובשת את הוליווד: זה הסרט אליו היא לוהקה

השחקנית הישראלית שירה האס ממשיכה להגיע להישגים חדשים במסגרת קריירת המשחק הבינלאומית שלה. לאחר שהאס זכתה בשורה של תפקידים בהפקות ענק, היא לוהקה לסרט הוליוודי "את'ל" בו תגלם את המנצחת הקנדית את'ל סטארק. כל הפרטים 
עידו מור | 
שירה האס (צילום מתוך הסדרה המורדת)
השחקנית שירה האס, זכורה לקהל הישראלי בשל תפקידיה במבחר סדרות וסרטים ישראלים כמו המנצח, שטיסל, הרמון ועוד. הקריירה הבינלאומית של האס, החלה בשנת 2017, אך את התפקיד המשמעותי הראשון שלה היה בשנת 2020 כשהיא גילמה את התפקיד הראשי במיני הסדרה הגרמנית "המורדת" אשר שודרה בנטפליקס. בעקבות השתתפותה בסדרה האס עשתה היסטוריה כשהייתה מועמדת בשנת 2021, לפרס גלובוס הזהב.
האס לא עצרה כאן ולאחר מכן פורסם שהיא לוהקה לתפקיד הראשי בסדרה "הלביאה" שתתמקד בסיפור חייה של גולדה מאיר. כמו כן, היא גם לוהקה לתפקיד גיבורת העל הישראלית סברה, אותו תגלם בסרט קפטן אמריקה: עולם אמיץ חדש שמהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול.
כמו כן, בחודש הבא תעלה האס לראשונה על במת הווסט-אנד הלונדוני, כשתעשה את הופעת הבכורה שלה במחזמר "ליל הבכורה". כעת, נחשף שהקריירה של האס רק ממשיכה לעלות כשהיא זוכה בתפקיד ראשי נוסף.
לפי פרטים שפורסמו הערב (חמישי) אתר החדשות האמריקאי "דדליין", האס, לוהקה לתפקיד הראשי בסרט ההוליוודי החדש "את'ל", בו תגלם את דמותה של המנצחת קנדית את'ל סטארק. פועלה של סטארק, נחשב פורץ דרך בזכות העובדה שהיא ייסדה בשנת 1940, את תזמורת הנשים הסימפונית של מונטריאול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה