קריפטו

עקב עדכון החוק: סוחרי הקריפטו שצפויים להכנס לכלא

ממשלת דרום קוריאה פרסמה עדכון חדש בנוגע לחוק הגנת בעלי נכסים וירטואלים, האוסר על שימוש במידע שלא נחשף בקריפטו, מניפולציות וסחר בלתי חוקי, העונשים הם כבדים, מאסר של למעלה משנה וקנסות של פי 3 עד 5 מסכום הרווח בלתי חוקי. פושעים שמרוויחים יותר מ-5 מיליארד וון (3.8 מיליון דולר) מתכניות מסחר קריפטו בלתי חוקיות צפויים למאסרי עולם.

מערכת ice | 
הונאת קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משלת דרום קוריאה פרסמה עדכון חדש לחוק הגנת בעלי נכסים וירטואליים עם תקנות ממוקדות למטבעות הקריפטוגרפיים שמטרתם היא להגן על משקיעים מפני פשעי שוק.
הוועדה לשירותים פיננסיים (FSC) - הכריזה על  החוק החדש ששואף להגן על זכויותיהם של משקיעי קריפטו ולקדם שקיפות. חוק הקריפטו החדש של דרום קוריאה אוסר על שימוש ב"מידע חשוב שלא נחשף" על קריפטו, מניפולציות בשוק וסחר בלתי חוקי. החקיקה מטילה אמצעי ענישה פליליים כבדים וקנסות בגין הפרות, לרבות מאסר קצוב של למעלה משנה או קנס כספי של פי שלושה עד חמישה מסכום הרווחים הבלתי חוקיים. חוק זה צפוי להיכנס לתוקף ב-19 ביולי 2024 לאחר חקיקת הצעת החוק ב-18 ביולי 2023.

לפי ה-FSC, פושעים שמרוויחים יותר מ-5 מיליארד וון (3.8 מיליון דולר) מתכניות מסחר קריפטו בלתי חוקיים צפויים למאסרי עולם.
מחוקקים בדרום קוריאה העבירו את חוק הגנת משתמש וירטואלי ביוני 2023. חוק הקריפטו החדש הגיע בתגובה להתפרצות גדולה בתעשייה שכללה את Terraform Labs ומייסדה, Do Kwon , שהוא אזרח דרום קוריאני. בעקבות קריסת החברה במאי 2022, יותר מ-450 מיליארד דולר נמחקו מהשוק.
קוון עומד כעת בפני הסגרה לארצות הברית ולא לדרום קוריאה, שם עומדים בפניו שמונה אישומים, כולל הונאת סחורות, הונאת ניירות ערך, הונאה בנקאית וקשירת קשר להונאות ולעסוק במניפולציות בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה