קריפטו

בורסת הקריפטו הגדולה בעולם בצרות: "ממשיכה לקדם פרויקטים לא חוקיים"

למרות שצ'אנגפנג ז'או מייסד בורסת הקריפטו הגדולה בעולם בייננס התפטר מתפקידו, ממשיכה בת זוגו יי הי לקדם פרוייקטים הזויים ותמוהים על גבול הלא חוקיים בבורסת הקריפטו הגדולה בעולם
מערכת ice | 
צ'אנגפנג ז'או מנכ"ל בינאנס (צילום vecteezy, יוטיוב/ Binance)
צ'אנגפנג ז'או מייסד בורסת הקריפטו הגדולה בעולם בייננס אמנם נאלץ להתפטר מתפקידו עקב תביעה של ממשלת ארצות הברית שהוגשה נגדו בחשד שהיוותה מאורה של העברות כסף בין לאומית לטרוריסטים, סוחרי סמים ומפירי סנקציות, ז'או אף מחכה כעת לגזר דינו, זאת לאחר שהודעה במעשים אלה, אך נדמה כי בורסת הקריפטו הגדולה בעולם ממשיכה במגמה.
מי שלקחה את המושכות היא בת זוגו של ז'או, יי הי שממשיכה את דרכו של ז'או ומקדמת פרויקטים הזויים, תמוהים ולא מובנים על גבול הלא חוקיים בבורסת הקריפטו הגדולה בעולם, בייננס שנותרה כזו גם לאחר התביעה שהגיש נגדה משרד המשפטים האמריקאי.
יי הי בעצם המשיכה את דרכו של ז'או גם בניהול החברה ומתעלמת מחשיבות ציות לכללים שקבעו רגולטורים למאבק בפשיעה פיננסית ועזרה בדרכים עקיפות למשתמשים אמריקאים לסחור בפלטפורמה בניגוד לחוק. בית המשפט בארה"ב רצה שהי תפרוש יחד עם בן זוגה אך עד כה לא ברור למה זה לא קרה. דוברה של ביננס טען כי החברה הכירה בטעויות שביצעה בעבר ואמר כי ישנו את דרכי הפעולה, כאשר גם הי בעצמה תמכה בכך.
הזוג שהכיר בשנת 2014 במהלך כנס קריפטו כאשר ז'או הרשים את הי עם מצגת על בורסת קריפטו ומאז נהיו זוג, השניים גרים באבו דאבי, כאשר בימים בהם מחכה ז'או לגזר דינו בסיאטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה