קריפטו

סינגפור, הונג קונג או יפן: איזו מדינה תכבוש שוק הקריפטו?

שנת 2023 הייתה שנה רצופת אירועים הקשורים לשוק הקריפטו. מדינות רבות הצהירו על כוונתם להסדיר את החקיקה בנושא אך התחרות על ליבם של הסוחרים נעה עדיין בעיקר בין מדינות באסיה
מערכת ice | 
סין אוסרת השקעה בכריית קריפטו (צילום pixabay, freepik)
במהלך השנה האחרונה, מדינות רבות החלו לבצע מהלכים או לפחות לדון בהם, לקראת הסדרה אפשרית של שוק המטבעות הקריפטוגרפיים והמסחר בהם. גם מדינות שסלדו בעבר ממהפכת הקריפטו, נראה שמחפשות את דרכן לכניסה אליו.
בעוד שבאירופה עדיין מקיימים דיונים על מהלכים אפשריים שיקרו בעתיד, במזרח כבר מבצעים אותם. הונג קונג ידועה כאחת המדינות שבהן ישנה קרקע ידידותיות ביותר לסוחרי קריפטו, ונחשבת אחת האהובות על הסוחרים. בחודש יוני האחרון, החלו בהונג קונג להנפיק רישיונות לפלטפורמות מסחר בנכסים דיגיטליים, כחלק ממדיניות הרישוי במקום.
בסינגפור, שגם לה נוצר שם של מדינה ידידותית למסחר בקריפטו, נמשכת המגמה של חברות רבות העוסקות בתחום, אשר פותחות את המטות שלהן במדינה, המאפשרת מנעד רחב של פעילויות עסקיות הקשורות לסחר בנכסים דיגיטליים. נראה שבמדינה אין כוונה לשנות את הגישה לקריפטו, במיוחד לאחר שבמקום ניתנו רישיונות לחברות הקריפטו "קוין בייס" ו"סירקל".
יפן, שנמצאת הרבה מאחור בכל הקשור לקריפטו מאשר הונג קונג וסינגפור, נראה שמכוונת אט אט גם היא לכניסה מסיבית יותר לשוק הקריפטו, אך בצעדים קטנים יותר. זאת לאחר שהיא שינתה את חוק שירותי התשלום בחודש יוני, כדי לקבוע תקנות הקשורות ל-stablecoin.
בתקופה רגישה ולא יציבה זו, שוק הקריפטו מחפש אחרי מדינות נוספות שיהיו מוכנות לבצע רגולציה ולהסדיר את השוק התנודתי שצובר תאוצה מדי יום. כעת נותר להמתין איזו מדינה תכבוש את לב הסוחרים, ותמשוך אליה את פעילותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה