קריפטו

ענקית הקריפטו Binance שוקלת יציאה מרוסיה? "חשבונות רוסים הוגבלו"

בימים האחרונים דווח כי ענקית הקריפטו Binance שוקלת יציאה מרוסיה עקב מגבלות שהוטלו על חשבונות של אזרחים רוסים אך הכחישו את הטענות מכיוון שאין שהסנקציות בוטלו
מערכת ice | 
צ'אנגפנג ז'או מנכ"ל בינאנס (צילום vecteezy, יוטיוב/ Binance)

ענקית הקריפטו Binance תצא מהשוק הרוסי ? למרות שלפני מספר חודשים הוטלו מגבלות על חשבונותיהם של אזרחים רוסים, הודיעה החברה כי אין סנקציות על המטבע והכחישו את טענות היציאה האפשרית.

ה-Binance היא חברה למסחר במטבעות מבוזרים המבוססת באי קיימן ונוסדה בשנת 2017 על ידי צ'אנפאנג זאו. כיום נחשבת החברה לבורסת הנכסים המבוזרים ביותר בעולם עם נפח מסחרי של 7.7 טריליון דולר ויותר מ-28 מיליון לקוחות. משרדי החברה ממוקמים ביפן. בשנת 2021 נפתחה חקירה נגד החברה מטעם שירותי הכנסות הפנים של ארצות הברית ומחלקת המשפטים של ארצות הברית בגין האשמות של הלבנות הון ועבירות מס אחרות.

כזכור הגישה לאחרונה בורסת הקריפטו פתרונות כדי למנוע את הקפאת הנכסים של החברה, במטרה לשמור על נכסי הלקוחות של הרשות לניירות ערך האמריקאית. במהלך הצעתה של החברה דווח כי נכסים המוחזקים על ידי החברות המסונפות של ביננס ארצות הברית יוחזרו אל המדינה ויוקפאו זמנית במהלך התביעה. המהלך נועד כדי למנוע ממייסד ביננס שליטה ישירה על נכסים אלו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה