קריפטו

חברות הקריפטו שפשטו רגל נאבקות על מניות של חברות

חברת קריפטו שפשטה רגל הגישה תביעה נגד חברת קריפטו אחרת שפשטה רגל, בטענה כי הובטח לה שאם לא תצליח לשלם לה בנכסים קריפטוגרפיים, שכעת מתברר שלא היו קיימים, היא תקבל במקום זה מניות בחברה שנסחרת בוול-סטריט
יאיר מור | 
FTX (צילום shutterstock)
האם גל הקריסות בעולם הקריפטו יידרדר לבורסות המסורתיות מהדלת האחורית? אתמול (שני), שעות לאחר שהגישה בקשה לפתיחה בהליכי פשיטת רגל בבית הדין לפשיטות רגל של מחוז ניו-ג'רזי, הגישה חברת הלוואות הקריפטו BlockFi גם תביעה נגד חברת Emergent Fidelity Technologies.
אימרג'נט פידליטי היא חברת האחזקות של סם בנקמן-פריד (להלן: סב"פ), מייסד ומנכ"ל FTX, שפשיטת הרגל שלה בתחילת החודש גררה אחריה את בלוקפיי, שהיתה תלויה בה כמעט לחלוטין בחודשים האחרונים לאחר שבין השתיים נפתח 'קו אשראי' של מאות מיליוני דולרים. לטענת בלוקפיי, ב-9 בנובמבר, יומיים לפני פשיטת הרגל של FTX, חתמה איתה החברה האחרת של סב"פ הסכם לתשלום חובות, שכלל סעיף לפיו אם לא ישולמו החובות, תוכל בלוקפיי לגבות מ-EFT את מניות אפליקציית ההשקעות רובינהוד שברשותה.
כידוע, רובינהוד הפכה לתופעה בתקופת סגרי הקורונה ב-2020, ומיליוני מחול"תים השתמשו בה בניסיון להרוויח כסף בזמן הפנוי שנוצר פתאום על ידי השקעה ברכישת מיקרו-מניות של חברות אמתיות. במאי האחרון רכש סב"פ 7.6% ממניות רובינהוד תמורת 648 מיליון דולר. כעת טוענת בלוקפיי כי קבוצת FTX מחויבת להעביר אליה את המניות הללו, מכיוון שהיא לא שילמה לה את הכספים שלהם התחייבה בחוזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה