קריפטו

אחרי נפילת FTX, מנכ"ל Crypto.com מרגיע את המשקיעים

הקריסה של בורסת הקריפטו ממשיכה לעורר גלים והמנכ"ל של Crypto.com נאלץ להרגיע 
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
הבוס של בורסת המטבעות הקריפטוגרפיים Crypto.com, פנה ביום שני ליוטיוב כדי להרגיע את המשתמשים בפלטפורמה שלו לאחר שהקריסה המדהימה של החברה המתחרה FTX עוררה חשש מהידבקות בשוק. מנכ"ל הפלטפורמה, קריס מרשלק, אמר שלחברה שלו יש "מאזן חזק מאוד" ושהיא לא עוסקת בסוגי הפרקטיקות שהובילו לנפילת ה-FTX של סם בנקמן - פריד בשבוע שעבר. "הפלטפורמה שלנו פועלת כרגיל", אמר מרשלק. "אנשים מפקידים, אנשים מושכים, אנשים סוחרים, יש פעילות די נורמלית רק ברמה מוגברת".
FTX הגישה בקשה לפשיטת רגל ביום שישי, לאחר שחששות לגבי הבריאות הפיננסית של החברה הביאו למשיכות מאסיביות בבורסה ולצניחה בערך של אסימון ה-FTT המקורי שלה. FTX ניסתה להגיע לעסקה שתירכש על ידי Binance, הבורסה הגדולה ביותר למסחר בנכסים דיגיטליים, אך זו התפרקה לאחר ש-Binance חזרה בה תוך ציטוט של דיווחים על כספי לקוחות שלא טופלו וחקירות לכאורה של ממשלת ארה"ב על FTX.
"אנחנו אף פעם לא עוסקים כחברה בשום שיטות הלוואות לא אחראיות, מעולם לא לקחנו סיכונים של צד שלישי", אמר מרשלק. "אנחנו לא מנהלים קרן גידור, אנחנו לא סוחרים בנכסי לקוחות. תמיד היו לנו רזרבות של 1 ל-1", הוא הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה