קריפטו

תעשיית הקריפטו מתגייסת למניעת הקריסה הבאה

לאחר נפילתה של בורסת הקריפטו השנייה בגודלה בעולם, המתחרה הגדולה ביותר מודיעה שתפעל למניעת הקריסה הבאה. היא לא טורחת להגיד מדוע לא ניצלה את ההזדמנות שהוצעה לה למנוע גם את הקריסה האחרונה

יאיר מור | 
קריפטו (צילום vecteezy)
האם משקיעי הקריפטו יכולים להירגע ולהאמין ש-FTX היא חברת הקריפטו המשמעותית האחרונה שקורסת, ומעתה ואילך השוק יפעל בצורה אחראית יותר, כך שהכסף שלהם יהיה בטוח? צ'נגפנג ג'או, מייסד ומנכ"ל בורסת הקריפטו ביננס, הודיע אתמול (שני) על הקמת קרן חדשה, שמיועדת לחלץ חברות ופרויקטים מתחום הקריפטו שנמצאים בסכנת קריסה.
"כדי להפחית את המשך גל ההשפעות השליליות מ-FTX, ביננס מקימה קרן הבראה לתעשייה, על מנת לסייע לפרויקטים חזקים באופן כללי שנמצאים במשבר נזילות. (אנו) גם מקבלים בברכה שחקנים אחרים מהתעשייה בעלי מזומנים החפצים להשקיע איתנו", הוא כתב בצמד ציוצים.
 
תוך זמן קצר הודיע ג'סטין סאן, מייסד Tron, ארגון לבניית תשתית רשת מבוזרת מבוססת קריפטו, שהארגון יתמוך ביוזמה. הוא הוסיף שגם שתי בורסות קריפטו מוכרות אחרות – Huobi Global הסינית ו-Poloniex האמריקאית, שנרכשה לפני שלוש שנים על ידי סאן עצמו.
בוועידת B20 שנערכה באינדונזיה אמר ג'או כי הקמת הקרן היא אחד משורת צעדים הכרחיים כדי לשים סוף לאנדרלמוסיה ששוררת בתעשייה. "ננסה לאגד יחד את השחקנים האחרים בתעשייה כדי להקים איגוד עולמי של התעשייה, וננסה להתמודד עם כמה מהסטנדרטים הנפוצים בתעשייה". הוא לא מסר כמה כסף יושקע בקרן החילוץ ומה מוגדר "חברות קריפטו חזקות באופן כללי" ומה מנה ממנו להגדיר כך את FTX, שהציעה לו לרכוש אותה, אך הבטיח פרטים נוספים בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה