קריפטו

בשורת ענק: לראשונה בישראל יתאפשר מסחר בקריפטו בבנק

לאחר כחצי שנה של ציפייה, בנק ישראל אישר לבנק הדיגיטלי פפר מבית לאומי לאפשר סחר בקריפטו במסגרת שירות חדש בשם פפר אינווסט - כבר החל מנובמבר
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום freepik)
לפני כחצי שנה הבנק הדיגיטלי של לאומי, פפר, הודיע על שירות חדש בשם פפר אינווסט שיאפשר ללקוחות לבצע סק בשוק ההון עם מטבעות דיגיטליים וכעת זמן רב לאחר מכן אתר ynet מדווח כי בנק ישראל סוף סוף נתן אור ירוק לבנק והחל מהחודש יושק השירות החדש.
למרות שבעת זו לא ידוע מה יהיו תנאי הסחר והעלויות שלו במסגרת השירות של פפר, כן פורסם שהבנק יאפשר לקנות ולמכור את מטבעות הביטקוין והאתריום החל מסכום של 50 ש"ח ובאופן ישיר בפלטפורמה של הבנק. בהמשך ישנו הצפי כי גם לקוחות בנק לאומי יוכלו לעשות שימוש זהה בשירות.
זה לא הגוף הפיננסי הראשון בארץ שמאפשר שירות שכזה וכיום בשוק ניתן למצוא גם הוריזון של אלטשולר שחם, אך כאמור העובדה שהשירות יינתן כבר החל מסכום של 50 שקלים ולכן יהיה יותר נגיש וזמין לקהל. כמו כן, הלקוח של פפר יוכל לבצע המסחר בחשבון הבנק הרגיל שלו בחברה ולא יצטרך לבצע המרות מט"ח או להחזיק בארנק דיגיטלי. 
יש לציין כי בעוד כשבוע עתיד להיכנס תיקון חדש של בנק ישראל שמטרתו לגרום לבנקים בארץ לשקול לאפשר תשלום באמצעות כספי קריפטו וזאת לאחר שיבחנו כל מקרה ובקשה לגופו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה