קריפטו

הקריפטו תחת מתקפה: הרגולטורים מחמירים את כללי השוק במדינה

הרשות לניירות ערך בתאילנד הקשיחה משמעותית את הכללים הקשורים לשוק הקריפטו, כולל כללים ומגבלות על פרסומות קריפטו. הבנק המרכזי במדינה יקבל גם הוא יותר כוח במטרה לפקח ולהסדיר את השוק
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום pixabay)
הרשויות וגופי הרגולציה בתאילנד נוקטים בפעולה אגרסיבית נגד שוק הקריפטו, כולל העברת כללים חדשים בנוגע לפרסומות קריפטו. עיקר הפעולה היא תחת סמכות הרשות לניירות ערך במדינה האסיאתית; הבנק המרכזי של תאילנד יקבל גם הוא יותר כוח פיקוח על שוק הקריפטו, במטרה להסדירו. 
ב-1 בספטמבר, ה-SEC העבירה כללים חדשים הקשורים לפרסומות קריפטו, ואמרו שאסור לחברות להציג מידע שקרי או מטעה, ובמקביל מחייבת אזהרה שמדברת על הסיכונים בהשקעה במטבעות קריפטוגרפיים. פרסומות אלו חייבות להשתנות תוך 30 יום ממועד ההודעה על ההודעה. הפעולות והמגבלות של הרשות לניירות ערך של תאילנד (SEC) השפיעו על מספרי המסחר, שכן מספר החשבונות הפעילים ירד לכ-33% ממה שהיה בתחילת השנה.
נתח השוק של רוב מטבעות הקריפטו בתאילנד נשלט על ידי ביטקוין ב-11.83%. אחרי הביטקוין נמצאים Tether, Ethereum וגאלה. מחזורי המסחר בנכסים אלה עשויים בהחלט לרדת ככל שהרגולציה תתהדק. תוכנית של הבנק המסחרי סיאם לרכישת ביטקוב נפלה בעקבות התקנות המתוחזקות. הבנק, המלווה האבוד של תאילנד, היה אמור לרכוש 51% מהבורסה. בינתיים,  הרשות לניירות ערך גם קנסה בכיר ב-Bitkub ב-235,000 דולר בגין סחר במידע פנים. לגבי Zipmex, שהגישה בקשה להגנת פשיטת רגל, הרגולטור הגיש תלונה במשטרה.
תאילנד בהחלט שואפת להטיל שליטה מסוימת על השוק לאחר הנתון מוקדם יותר השנה. זה לא מנע ממנכ"ל פיתוח אנרג'י המפרץ, שראת רטנאוואדי, לרצות להשקיע בתחום הבלוקצ'יין. האדם השני בעושרו בתאילנד, Ratanavadi, רוצה להשקיע חלק מהכנסות החברה בחברות בלוקצ'יין. זה הוביל לכך שהוא רוצה ליצור בורסת קריפטו ונמצא במיזם משותף עם Binance לצורך העניין. כמו כן, החברה הסכימה להשקיע במטבע Binance והשקעה במניות הבכורה של Binance US.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה