קריפטו

חשש בשוק הקריפטו: הביטקוין בדרך לצנוח למחיר של 50,000 דולר?

על רקע העלייה המחודשת של הביטקוין, אסף אלמליח, אנליסט קריפטו בכיר בבית ההשקעות פרוקסיביט, ערך סקירה בנוגע למצב בשוק: "קיים חשש להמשך ירידות מסוים ובחינה של האזורים הנמוכים – 50,000 דולר הוא מחיר היעד של המאמינים שכוחו של מחזור העליות נגמר". ומה עם האופטימיים?
מערכת ice | 
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום shutterstock)
על רקע העלייה המחודשת של הביטקוין, אסף אלמליח, אנליסט קריפטו בכיר בבית ההשקעות פרוקסיביט, ערך היום (שלישי) סקירה יומית בנוגע למצב בשוק. 
"השבוע החולף סימן תיקון מתבקש בשוק הקריפטו: הביטקוין שהגיע לשיא כל הזמנים של כ-73,700 דולר, ביצע תיקון אגרסיבי וירד בכ-17% בשבוע המסחר האחרון עד למחיר של כ-60,700 דולר. מתחילת השבוע הנוכחי – שוק הקריפטו והביטקוין בראשם חוזר לעליות, הביטקוין עלה ביממה האחרונה כ-7%, עד לרמה של 70,000 דולר (נכון לכתיבת שורות אלו). מטבעות נוספים כמו אית'ריום (ETH) ביצעו עליות חדות גם הם ביומיים האחרונים. 
 
אלו שבחרו לסחור נגד הביטקוין (פקודות שורט) הפסידו יותר מ-95 מיליון דולרים ביממה החולפת בלבד. בעוד שזה נשמע הרבה,  מדובר בהיקף נמוך מהממוצע. נתון המצביע על כך שאין הרבה משתתפי שוק המאמינים שתהיה חולשה מתמשכת בשוק. אנו פחות משבוע לקראת אירוע החצייה – האירוע בו פוחת קצת כריית המטבעות בחצי. ישנה ציפייה בשוק שלחץ קנייה יביא לבחינה מחדש של השיא האחרון. 
יחד עם זאת, המינוף בשוק עדיין גבוה, ולכן קיים גם חשש להמשך ירידות מסוים ובחינה של האזורים הנמוכים – 50,000 דולר הוא מחיר היעד של המאמינים שכוחו של מחזור העליות נגמר. בנוגע למטבע המשמעותי השני, האת'ריום, הוא נשרך מאחורי הביטקוין עם עליה של 6% ביממה האחרונה והוא עומד כיום על כ-3,600 דולר. רחוק עדיין משיא כל הזמנים, בנובמבר 2021, בו נסחר האתריום ברמה של 4,800 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה