כסף וצרכנות

המסעדה הזו לא מכניסה יהודים: "אין כניסה לחזירים ציונים"

סיפר מחריד מגיע מאוסטרליה, שם בעל עסק הצהיר שהוא לא מכניס ״חזירים ציונים״ - זה פוסט שהעלה הבעלים של מסעדת ״קהיר״ בסידני הישאם אל-מסרי והוא גם לא מתנצל ״אין כניסה לאנשים כאלה לשום מקום
מערכת ice | 
אנטישמיות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אירוע דוחה נוסף מגיע ממדינה שלא חשבנו שהמצב בה כל כך גרוע מבחינת אנטישמיות. המסעדן בעל האזרחות האוסטרלית, הישאם אל מסרי, הצהיר כי לפחות מבחינתו, ״אין כניסה לחזירים ציונים״.
נדב בורנשטיין מגיש  קשת 12 סיפר: "באוסטרליה, עסק הצהיר שהוא לא מכניס ״חזירים ציונים״ - זה פוסט שהעלה הבעלים של מסעדת ״קהיר״ בסידני הישאם אל-מסרי והוא גם לא מתנצל ״אין כניסה לאנשים כאלה לשום מקום״.

הוא גם ציין כי לפוסט הדוחה שהעלה הוא הוסיף תמונה של מפגינים נושאים שלט עם הכתובת ״מהים עד הנהר״ באנגלית, שהפכה להמנון התמיכה ברצח העם היהודי. מאז ה-7.10 המסעדה גם הוסיפה ציור קיר חדש של אגרוף ודגל פלסטין והכיתוב ״לשחרר את עזה״.
כל זאת קורה אחרי שבפילדלפיה מאות מפגינים פרו פלסטינים עשו מצור על "הפלאפל של גולדי" שבבעלות השף הישראלי לשעבר מייקל סולומונוב. בסרטון נראים אותם מפגינים אנטי ישראלים, מקיפים את המסעדה של 'גולדי', משחיתים את החלונות וצורחים "גולדי גולדי אתה לא יכול להתחבא, אתה מואשם ברצח עם", זאת כמובן שאין לו כל קשר לפעולות צה"ל בעזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה