כסף וצרכנות

הבנק הבינלאומי שובר את השוק: זה הסניף הדיגיטלי החדש

Me, סניף רב מותגי שישרת את לקוחות הבינלאומי ואוצר החייל, הוא הסניף הדיגיטלי הראשון של הבינלאומי. שעות המענה  של הסניף ארוכות מהרגיל
מערכת ice |  1
סמדר ברבר צדיק (צילום Magma Images, תמר מצפי)
הבינלאומי משיק את  ME - הסניף הדיגיטלי הראשון של קבוצת הבינלאומי, שמעניק שרות באמצעות צוות בנקאים מקצועי, מיומן וקבוע שנותן מענה אישי ומהיר  ללא צורך בהגעה פיזית. הכל מתבצע מרחוק באמצעות הדיגיטל, הטלפון או התכתבות עם בנקאי.
Me - סניף רב מותגי שישרת את לקוחות הבינלאומי ואוצר החייל, הוא הסניף הדיגיטלי הראשון של הבינלאומי. שעות המענה  של הסניף ארוכות מהרגיל והוא פתוח בכל יום החל מהשעה 8:30 ועד 19:00, ובימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00.

Me מאוייש על-ידי צוות בנקאים אישי וקבוע, שחוזר ללקוחות עוד באותו יום עסקים. הצוות ממליץ, מקדם, ונותן מענה מהיר הן באמצעות התכתבות ישירה של הלקוח עם הצוות והן טלפונית. ניתן גם לתאם מראש שיחה עם בנקאי במועד שנוח ללקוח.
לקוחות Me  מצורפים למסלול המיוחד HI DIGITAL*, המעניק הטבות קבועות בניהול חשבון ביניהם פטור מלא מעמלות ערוץ ישיר,  פטור מעמלת פקיד אחת לרבעון , ופטור מעמלת השלמה למינימום,  5 פנקסי צ'קים חינם בשנה, החזר עמלות בגובה 30% על מגוון פעולות בדיגיטל בני"ע (עמלת קנייה מכירה של ני"ע מקומיים וזרים), ומט"ח (עמלת חליפין ועמלת העברה לחו"ל ומחו"ל).
עם השקת הסניף אמר רון גריסרו ראש החטיבה הבנקאית: "כבנק מוביל באיכות השרות, ובפיתוח חדשנות דיגיטלית, הבינלאומי משיק סניף דיגיטלי המשלב קידמה טכנולוגית יחד עם שרות אישי ומקצועי של בנקאיים אנושיים שעומדים לשרות הלקוחות בערוצים הדיגטלים והטלפונים. כך יכול הסניף הדיגיטלי להעניק שרות אישי, מקצועי, ומיידי לצד ניהול פיננסי חכם ויוזם של חשבון הלקוח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעדיפים מענה אנושי ולא רובוט (ל"ת)
    ברונשטיין 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור