כסף וצרכנות

הסוד נחשף: כך תשיגו כרטיסים להופעות ופסטיבלים לפני כולם

לא הספקת לקנות כרטיסים להופעה של ברונו מארס או להופעות של טונה ורביד פלוטניק בזמנו? ובכן מומחה מהתחום מדברת לראשונה וחושפת מהן השיטות הטובות ביותר להשיג כרטיסים למופעים ופסטיבלים מבוקשים
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
לא הספקת לקנות כרטיסים להופעה של ברונו מארס או להופעות של טונה ורביד פלוטניק בזמנו? ובכן מומחה מהתחום מדברת לראשונה וחושפת מהן השיטות הטובות ביותר להשיג כרטיסים למופעים ופסטיבלים מבוקשים.
לפי כתבת המוזיקה, ג'ורג'י רוג'רס, מומלץ לעשות שימוש בטאבלט כדי להזמין כרטיס היות שהמכשיר מתחבר הכי מהר לרשת ויאפשר לכם לגשת לאתר הרלוונטי בזמן הדרוש. לצד זאת, מומלץ לברר מראש היכן התקיים המופע ולהבין מהי פריסת המושבים והיכן יהיה המיקום האידיאלי עבורכם. עם זאת, רכישה במקביל מכמה מוקדים בבית עלולה לדווקא להכביד על רשת הויי-פיי שלכם ולכן לא כדאי לקחת את הסיכון.
העצות של רוג'רס מגיעות על רקע סקר חדש שנעשה בקרב אלפיים רוכשי כרטיסים שיותר ממחצית מהם העידו שפספסו את מופע חלומותיהם כי נתקעו בתור לרכישת הכרטיסים אונליין. לפיהם, המופעים אליהם הכי קשה לרכוש כרטיסים הם להופעות של אד שירן, לפסטיבל גלסטנברי, למונדיאל ולטורניר וימבלדון
לפי הסקר, רוכשי הכרטיסים נכנסו לאתר הרלוונטי לרכישה כ-12 דקות לפני תחילת המכירה ו-32% הקימו מספר עמדות רכישה ברחבי הבית. 62% מהנסקרים מאמינים שרכישת כרטיסים היא יותר מדי מסובכת כיום. מחצית מאמינים כי המגבלה הכי גדולה ברכישת כרטיסים היא התמחור, 44% מאמינים שאלו הבוטים במעמד הרכישה, ו-37% מאמינים שזו מגבלת הזמן.
יותר מזה, יותר מ-52% משווים בראשם רכישת כרטיסים לפסטיבל גלסטנברי, למשל, לזכייה בלוטו(!). 12% אפילו העידו שהיו מחליפים כרטיסי לוטו זוכים בעבור כרטיסים להופעה של האומן האהוב עליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה