כסף וצרכנות

רמי לוי במהלך מרגש: זה השירות החדש של ישראייר

לכבוד ה-BLINDE DAY שיחול ב-6.6, החברה בשליטת איש העסקים ביוזמה מפתיעה: "חשוב לנו לאפשר לכולם לקבל מידע המאפשר התמצאות בסביבת המטוס בשוויון, עצמאות וכבוד. מעבר לתדריך הבטיחות המוענק על ידי צוות דיילי האויר המסור שלנו, תדריך שירות בברייל זמין במטוסי ישראייר ויוצע לנוסעים הרלוונטים"
מערכת ice |  7
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
יוזמה מרגשת ביותר של 'ישראייר, חברת התעופה שבשליטתו של איש העסקים רמי לוי, מבעלי 'שיווק השקמה' וקופיקס. רגע לפני יום העיוור, הודיעה החברה על מהלך מרגש שייכנס בקרוב עבור לקויי הראיה.
בפייסבוק של ישראייר נכתב: "הידעתם? ב-6.6 (יום שלישי) יחול ה-BLIND DAY: יום להגברת המודעות לציבור האנשים עם עיוורון ולקויות ראיה. מטרת הבליינד דיי היא להגביר את המודעות לקהילה הזו ולעודד את שילובה בחברה. ישראייר מצטרפת לקריאה "תעצמו את העיניים - ותראו!".

עוד נכתב: "מספר קוראי הברייל בישראל הוא לא גבוה ואנחנו לא יודעים מה חלקם בין נוסעינו. יחד עם זאת, חשוב לנו לאפשר לכולם לקבל מידע המאפשר התמצאות בסביבת המטוס בשוויון, עצמאות וכבוד. מעבר לתדריך הבטיחות המוענק על ידי צוות דיילי האויר המסור שלנו, תדריך שירות בברייל זמין במטוסי ישראייר ויוצע לנוסעים הרלוונטים".
לסיום נכתב: "אנחנו מודים ל'ספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה' וכן ל'מגדל אור: לראות אחרת - שירותים לאנשים עם לקות ראייה או עיוורון' על שיתוף הפעולה החשוב הזה ומאחלים לשוויון לכל. אז... תעצמו את העיניים - ותראו!".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    יפה ומרגש
    איתן 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מה עם הטרולי???
    סגור
  • 6.
    גם שאר הנוסעים
    זאב 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי כגימיק שיווקי. היה רצוי שיתרכז רמי לוי בנוחות כל הנוסעים כולל העיוורים. מושבי הנוסעים במטוסי ישראיירהם מושבי עינוי הן מבחינת צורת המושב והן מבחינת הצפיפות.
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד!! מרגש
    אני 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיע הזמן להנגיש את כתב הברייל לכל מי שצריך.. יוזמה מבורכת
    סגור
  • 4.
    שהטיסיים לא יהיו סנוביים
    North Star 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדון רמי היקר, תלמד את הטייסים שלך קצת דרך ארץ, שיציגו את עצם ויסבירו מעט על הטיסה, כפי שעושים זאת בשאר החברות. לא ברור לי למה בישראייר עושה זאת הדיילת. בכל אופן בהצלחה
    סגור
  • 3.
    אותנו מרגש
    ניר 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שישראיר גונבת לנו כסף שעל כל מזוודה גונבים לנו כסף.רמי לוי חושב שזה עוף בשקל. גם ישראיר וגם ארקיע מטיסים ישראלים עם מטוסים חכורים בלי צווטים ישראלים ובלי ביטחון ישראלי. הגיע הזמן ללמד את שתי החברות ולא לטוס איתם עם מטוסים בני 20 שנה כמו סרדינים. תודה על כוס המים בטיסה.
    סגור
  • 2.
    רמי לוי היקר. והצדיק אהוב של כולם
    רמי לוי 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כלאחד פעמי הכי יקר בארץ למה תמיד באושר עד הכי הרבה אנשים למה רמי לוי היקר למה כואב לנו אוהבים אותך
    סגור
  • 1.
    רמי לוי
    אהרון 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאכול את כל העולם, אפשרי?!
    סגור