כסף וצרכנות

לראשונה בישראל: קולקציית בגדים עבור ילדים בעלי מוגבלויות

הקולקציה, אשר פותחה על ידי שילב ועינת דותן זך, יועצת נגישות אופנה, מרפאה בעיסוק MS.c וסטייליסטית אישית, מומחית בתחום ובשיתוף משפחות הכוללות ילד עם מוגבלות, נותנת מענה אמיתי, נגיש, איכותי, אופנתי ומדויק לתינוקות וילדים עם מוגבלויות
מערכת ice | 
קולקציית easy to wear (צילום גלי פלג)
להלביש תינוק או פעוט היא פעולה פשוטה לכאורה, גם להתלבש זו לכאורה פעולה פשוטה שכל ילד וילדה מבצעים כמה פעמים ביום בקלות ובזמן קצר יחסית. אך עבור איתמר, שחר, אמיליה, מיכאל, אלה, רז ועוד עשרות אלפי ילדים עם מוגבלויות בישראל מדובר באתגר של ממש, כזה שיכול לקחת כמה שעות. ע"פ מחקר שערך מכון מאיירס ג'ויינט ברוקדייל, 10.9% מהילדים בישראל הם עם מוגבלויות, נתון שממשיך לטפס בכל שנה ושנה.
במיוחד עבור הילדים והילדות האלה ועבור משפחותיהם, שילב, המותג המוביל בישראל לתינוקות וילדים, פיתח את easy to wear – קולקציה נגישה, קלה ללבישה – הראשונה בישראל. הקולקציה, אשר פותחה על ידי שילב ועינת דותן זך, יועצת נגישות אופנה, מרפאה בעיסוק MS.c וסטייליסטית אישית, מומחית בתחום ובשיתוף משפחות הכוללות ילד עם מוגבלות, נותנת מענה אמיתי, נגיש, איכותי, אופנתי ומדויק לתינוקות וילדים עם מוגבלויות.
זוהי קולקציה שמוגדרת בעולם כאופנה מכלילה – המתאימה לכלל אוכלוסיית הילדים, עם מוגבלויות וללא. לילדים עם מוגבלות זמנית, כמו גבס על אחת מהגפיים וגבס ספייקה, או עם מוגבלות קבועה כמו שיתוק מוחין, לקות שמיעה או ראיה, שימוש באביזר רפואי כמו גסטרוסטום (כפתור הזנה) וילדים עם רגישות תחושתית. היא מעודדת תפקוד עצמאי, מספקת אפשרויות לבוש אופנתיות ופונקציונליות כאחד ומקדמת, תחושת שייכות וקבלה בקרב אנשים עם יכולות תפקודיות שונות.
הקולקציה המוצגת במידות 0-3 חודשים עד 5 שנים, כוללת חמישה דגמים: שני אוברולים, מכנסיים, חולצה, בגד גוף ומרחיב מכנסיים המוצגים במגוון צבעים, שייחודיותם באה לידי ביטוי בהתאמות קטנות, כאלה שמשנות חיים:
- כל הדגמים עשויים 100% כותנה.
- תוויות הבגד נתלשות בקלות.
- תפרים שטוחים – המתאימים לילדים עם רגישות חושתית.
- לחצנים – הלחצנים ממוקמים לכל אורך הבגד ומאפשרים לבישה קלה ונוחה. הבגד נפתח למצב שטוח ואין צורך בכיפוף אחד הגפיים או העברת הראש דרך פתח ייעודי. בנוסף הלחצנים ממוקמים על פס ייעודי שמונע את מגע הלחצן עם העור.
- לחצנית זהב – לסגירה רציפה וקלה, מורה על סדר סגירת הלחצנים. על מנת להקל בסגירת הלחצנים, לחצנית הזהב (מעצם זה שהוא בצבע שונה) מורה לנו על נקודת התחלה לסגירה קלה.
- פתיחת רוכסן קלה לכל אורך הבגד.
- כיס ייחודי המאפשר גישה לאביזר רפואי.
- מרחיב מכנסיים.
טווח מחירים: 44.90-69.90 ש"ח.
בימים אלו עלה לרשתות החברתיות קמפיין השקת הקולקציה easy to wear easy to care בו מככבים ילדים עם מוגבלויות ומשפחותיהם, שלקחו חלק בפיתוח הקולקציה. על הובלת המהלך האסטרטגיה והקריאייטיב היו אמונות ליבי טישלר וגלי ברגר.
רוני דוהן, מנכ"ל שילב: "כרשת המובילה את תחום התינוקות והילדים בישראל יש לנו הזכות והחובה להכיל ולהיות הבית של כל המשפחות בישראל. אני גאה בשילב על הבחירה האמיצה לא להסתפק רק בהשקת הקולקציה, אלא לספר את הסיפור של המשפחות והילדים עם המוגבלות ובכך להעביר את המסר שהם חלק בלתי נפרד מהחברה ומחיי היומיום של כולנו".
עינת דותן זך, יועצת נגישות אופנה, מרפאה בעיסוק MS.c וסטייליסטית אישית: "אני שמחה ונרגשת על שיתוף הפעולה עם שילב, מותג חזק ומוביל בישראל, שידע לשמוע ולהקשיב לילדים עם מוגבלות ובני משפחתם. יחד, יצרנו חזון פורץ דרך עבור פיתוח אופנה בגישה מכלילה בעולם אופנת התינוקות והילדים הישראלי. כולי תקווה שקולם של אוכלוסייה רחבה של אנשים המתמודדים עם אתגרים בלבוש יקבל מענה מהיר בעולם האופנה הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה