כסף וצרכנות

אנג'ל 'שרופה' בסופרמרקט הזה? למרות שנה של נתק, הרשתות סוערות

יש חסד למעשה לא עובדים עם מאפיות אנג'ל כבר יותר משנה ואין שום קשר בכלל לחרם הצרכני שהחרדים עושים עכשיו. אבל אם הייתה אפשרות לעבוד שוב יחד, כנראה שגם זה יורד מהפרק לאור האירועים האחרונים
מערכת ice |  3
מאפיית אנג'ל (צילום פלאש 90/ אביר סולטן)
הצעד הבא בחרם על המאפייה מהוותיקות בישראל? בעוד עולות טענות כי רשת השיווק "יש חסד" מבית שופרסל סיימה את ההתקשרות עם אנג'ל, כך על פי עיתונאי כיכר השבת אבי רבינא, לכאורה יש חסד במרכז רימונים בבני ברק לא הכניסה את אנג'ל למדפים וביצעה החזרות הגדולות של הסחורה ביום שישי האחרון.
אלא, שיש לציין כי יש מי שטוען כי המידע הזה של רבינא כלל לא נכון, ויש חסד למעשה לא עובדים עם מאפיות אנג'ל כבר יותר משנה, ואין שום קשר לחרם הצרכני שהחרדים עושים עכשיו. אבל אם היה אפשרות לעבוד שוב יחד, כנראה שגם זה יורד מהפרק לאור האירועים האחרונים.
אבי רבינא בעימות עם הרב יעקב מדן אצל ינון מגל ובן כספית ברדיו 103: "כשהרב גיבה את ממשלת בנט לפיד שהכריזה חרם על נתניהו והחרדים, אז זה היה בסדר, עכשיו מפריע לרב שהחרדים מחרימים חברה שפוגעת בלומדי התורה? במקום לרדת מהעץ, אנג'ל מתבצרת ומעצימה את המשבר".
בינתיים, על פי פרסום ב'ישראל היום', לאור החרם על מאפיית אנג'ל מצד של גופים לצד ביטול הזמנת ענק שתוכננה מהמאפייה לכבוד ההילולה במירון, הוחלט בהחלטה של הרגע האחרון כי במקום יוצבו תנורי ענק להכנת פיצות ומאפים, בהם יוכלו להתכבד העולים להילולה.
כזכור, על פי הדיווח, מוסדות אור הרשב"י החליטו לפעול בצורה חד משמעית בעקבות השתתפותו של יו"ר דירקטוריון החברה החדש, השר לשעבר עמר בר לב, בהפגנה בסמוך לביתו של הרב גרשון אדלשטיין בבני ברק ועתה מדובר בנזק של מאות אלפי שקלים למאפייה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טרור חרדי חסר פרופורציה וחסר שכל
    גילעד 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מרחיבים קרע בעם, את השנאה כלפהם וכורתים את הענף עליו הם יושבים
    סגור
  • 2.
    מעשה אבות לא ירשו בנים
    ללל 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעוד שהאבא היה אסטקטג בחסד והציל את השטויות שעשתה ההנהגה במלחמת יום הכפורים. הבן לא שיש לי טענות לעבר הצבאי שלו.אבל אין לו את החכמה לא ליפול בכל מקום שאפשר.קבל תפקיד יו"ר אנגל ויצר חרם על החברה שבה הוא עובד. סתם לא חשב לעומק.
    סגור
  • 1.
    עורך אייס הוא ביביסט, ומקדם את האג'נדה של ממשלה משיחית (ל"ת)
    התעוררנו! 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור