כסף וצרכנות

ההלוואה שתשבור את השוק? זה מה שמציעה לכם ישראכרט

ישראכרט משיקה את "הלוואה בקונטרול": שירות המאפשר עד שלושה חודשי הקפאת תשלומים בכל סוגי ההלוואות
מערכת ice |  1
ישראכרט (צילום pixabay)
לראשונה בשוק חברות כרטיסי האשראי בישראל, ישראכרט מציעה שירות חדש ללקוחות פרטיים ותאפשר להקפיא תשלומי הלוואה לעד שלושה חודשים. זאת, על מנת לענות על הצורך הגובר בניהול פיננסי גמיש המותאם לאתגרים של משקי הבית בישראל. השקת השירות תלווה בקמפיין נרחב אשר יעלה היום (ראשון) בכל המדיות.
שירות הקפאת התשלומים רלוונטי גם ללקוחות חדשים וגם ללקוחות שכבר רכשו הלוואה בישראכרט והוא יתאפשר בכל סוגי ההלוואות, לרבות 'הלוואה לכל מטרה מהיום למחר', הלוואת 'אוויר' וכן הלוואות ייעודיות נוספות. הקפאת התשלומים מתבצעת בנוחות ובפשטות באפליקציה של ישראכרט.
 
השירות החדש הוא חלק משורה של מהלכים נוספים אותה מובילה החברה שמטרתם להציע ללקוחות החברה מוצרים ושירותים מתקדמים וחדשניים  והזדמנויות לניהול פיננסי גמיש ומותאם אישית. בין היתר אפשרה החברה בחג הפסח האחרון אפס אחוז עמלה על עסקאות מט"ח וכן השיקה לאחרונה את כרטיסי הקאשבק המשתלמים בשוק, עם ההחזר הכספי הגבוה בענף ולראשונה בישראל- גם צבירה משפחתית משותפת. בהמשך מתוכננים מוצרים נוספים אשר מטרתם להציע ללקוחות את ההזדמנות להתנהלות פיננסית חכמה.
עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה דיגיטל ושיווק בישראכרט: "כחלק מהשינוי במיקוד האסטרטגי של ישראכרט, נמשיך להשיק מוצרים ושירותים חדשניים המותאמים אישית ללקוחות בראיה של המצב הפיננסי המאתגר הקיים היום בשוק. מטרת העל שלנו במהלך הזה היא לתת ללקוחותינו הזדמנות להתמודד עם חודשים ואירועים בהם יש צורך בצמצום מידי של ההוצאות. לאחר שנה מאומצת של בניית תשתיות ומודלים אנו גאים להשיק מוצר נוסף שייטיב עם לוקחי ההלוואות וניתן לביצוע בצורה אפקטיבית, קלה ונוחה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חדרה
    מנאר מזאוי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואה
    סגור