כסף וצרכנות

מאפיות אנג'ל תחת חרם? השר לשעבר גורם לזעם בחברה החרדית

הלקוחות מאוכזבים: "טוב שיש תחליף לאנג'ל", "למה הוא לא הולך להפגין בירושלים מול בד"צ העדה החרדית שגם חבריה לא מתגייסים? כי אז הוא יאבד את ההכשר מחר בבוקר, אני קורא לכל חברי הליטאים (חסידים גם יכולים להצטרף למרות שלא הפגינו מול האדמו"ר) להחרים את אנג'ל, לא חסרים תחליפים".

מערכת ice |  5
עמר בר-לב (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
ממש לאחרונה עמר בר-לב, לשעבר השר לביטחון פנים, מונה ליו"ר מאפיות אנג'ל, בר־לב יחליף את דוד שביט שהתפטר בינואר 2023 לאחר תשע שנים בתפקיד, כאשר שכרו של היו"ר היוצא עמד על 120 אלף שקל בשנה. אבל נראה שיש מי שלא מרוצים בכלל ממה שעושה היו"ר החדש וקוראים להחרים את החברה בראשה הוא עומד.
אבישי גרינצייג דיווח כי טרנד חם משתלט על הסטטוסים בקבוצות החרדיות בשעות האחרונות, זאת על רקע ההשתתפות של בר לב בהפגנות. "מהמר שעד הערב מחלקת ניהול המשברים של אנג'ל תבין שהיא בבעיה חמורה".
בין היתר כתבו לקוחות מאוכזבים: "טוב שיש תחליף לאנג'ל", "למה הוא לא הולך להפגין בירושלים מול בד"צ העדה החרדית שגם חבריה לא מתגייסים? כי אז הוא יאבד את ההכשר מחר בבוקר, אני קורא לכל חברי הליטאים (חסידים גם יכולים להצטרף למרות שלא הפגינו מול האדמו"ר) להחרים את אנג'ל, לא חסרים תחליפים".
העיתונאי אבי רבינא הציג תמונה של בר לב על רקע הפגנה בה כתב: "יו"ר דירקטוריון אנג'ל מפגין מול ביתו של מנהיג הציבור החרדי, הרב אדלשטיין ועוד מנופף בכך. הציבור החרדי גם לא אמור לתת פרס למי שמכה בו. אפשר להסתדר בלי אנג'ל".
בר־לב, בעל תואר ראשון באגרונומיה ותואר שני ביחסים בין-לאומיים, כיהן כחבר כנסת בשנים 2013-2022, מטעם מפלגת העבודה. בשנים 2019 ו-2020 לא נכנס לכנסת וכיהן כדירקטור בחברת אורביט. בשנים 2021-2022 כיהן כשר לביטחון פנים בממשלת בנט-לפיד.
שוק הלחם בישראל מורכב ממאות מאפיות כאשר קבוצת אנג’ל, קבוצת ברמן וקבוצת דוידוביץ’ מהוות כ-80% משוק הלחם, כולל אפיות בנות הפזורות בכל רחבי הארץ. לפי דוח מחקר של הכנסת, בשנים 2018-2020 השוק גלגל כ-5.1 מיליארד שקל בשנה. סך המכירות של הלחם בפיקוח היה כ-270 מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    השתן עלה להם לראש
    נו נו נו 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל ההפגנות איבדו פרופורציה. במקום שהפגנה תביע עמדה ורעיון היא מביעה שינאה יוקדת. מחאה מפלגת, בוטה ונוטפת שינאה!!! תמיד אמרו שזה הלך הרוח של השמאל וסירבתי לקבל!!! ממש מאכזב וכואב!!!!!
    סגור
  • 3.
    להפסיק לפחד
    זיוית זוהר 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם הוא גורם זעם בחברה החרדית זה סימן שהוא עושה משהו נכון. צריך להפסיק לפחד מהחרדים ומזה שלדבר נגדם זה קצת כמו לדבר נגד ה'.
    סגור
  • 2.
    אולי נחרים את איקאה ואושר עד ?
    ימני שפוי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ועוד כמה עסקים של חרדים. אז תתחילו לזעוק "אנטישמים"
    סגור
  • הפסד שלך
    נו נו נו 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחרים, לך לרשתות אחרות ותשלם יותר. מי מפריע לך? אתה הרי תשרוף דלק כדי לשלם עשרה שקלים פחות. אז מה אתה עושה רוח?
    סגור
  • 1.
    גם אני מצטרף, למי שפוגע בערכי העם!
    יוני פ 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חרדי הוא הכי אחי! חרדים אחים יקרים אני מחרים את אנג'ל מהרגע שה"רעיון" עלה... מחזק ומוקיר אתכם ואת פועלכם הרב... והרב "גדול" בהחלט תרתי משמע
    סגור