כסף וצרכנות

הסוף לשיפוצניקים מהמגזר הערבי? הפיגועים בירושלים גורמים לסערה

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מתריע: "בעקבות המצב קיבלנו מאות טלפונים מלקוחות שמבקשים לא להכניס עובדים מהמגזר הערבי לביתם"
מערכת ice | 
רשות המסים נגד השיפוצניק (צילום freepik, shutterstock)
סוף השבוע והפיגועים האחרונים מחזירים אותנו אחורה לסבבים הקודמים. בהתאחדות קבלני השיפוצים מדווחים על מאות טלפונים והודעות לקבלני השיפוצים ולמוקד ההתאחדות בסוף השבוע האחרון.
לקוחות רבים אשר חוששים מהמצב הביטחוני בעקבות הפיגועים בסוף השבוע חוששים להכניס פועלים פלשתינאים בעלי היתר עבודה ובשונה מסבבים קודמים הפעם גם יש בקשות גם לדחיית עבודות, החלפת צוותים וגם הבעת חשש וביטול הגעת פועלים מהמגזר שמחזיקים בתעודת זהות ישראלית. 

ערן סיב, יור התאחדות קבלני השיפוצים מוסיף כי: "אם בעבר בזמני משבר ביטחוניים היינו מקבלים טלפונים מלקוחות בנוגע לדאגתם על הכנסת עובדים פלסתינאים עם היתר עבודה לביתם. הפעם גם מבקשים שלא יגיעו גם עובדים מהמגזר עם אזרחות ישראלית.
עוד הוסיף סיב כי: "מדובר בעליית מדרגה שלא חווינו זמן רב וצריך לזכור שעבור קבלני השיפוצים מדובר בכמעט משימה בלתי אפשרית למצוא החלפת עובדים בהתראה קצרה שכזו". במקביל לכך, בהתאחדות קבלני השיפוצים אף מזהירים כי אם ימשך המצב הבטחוני הרעוע. הדבר עלול לגרום לעיכוב בעבודות קיימות ובמסירת דירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה