כסף וצרכנות

בנק ONE ZERO משיב להתקפות: "תקלות קורות ויקרו"

אחרי שאחד מלקוחות הבנק טען ברשתות החברתיות: "אם אתם משתמשים ב-ONE ZERO אתם מסתכנים בזה שיעלם לכם כסף מהחשבון, שלחו אותי להתחנן על הכסף שלי בחזרה", בבנק הגיבו: "מה לא עשינו נכון? לא הבהרנו בצורה ברורה ללקוח שלא משנה מה - הכסף חוזר לחשבון שלו"
כפיר אדר |  16
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, freepik)
אחרי שלקוח בשם דן לשם, מתכנת ממרכז הארץ שעבר לא מזמן אל הבנק הדיגיטלי ONE ZERO, העלה טענות קשות נגד הבנק ושלכאורה כמעט הפסיד 2,400 שקל מחשבון הבנק שלו בגלל טעות טכנית, בבנק מיהרו להשיב לטענות.
הבנק מסר בתגובה: "קודם כל רצינו להגיד תודה. לכל מי שכתב כאן והגיב. כבנק חדש אנחנו חייבים להיות שונים ובהתאם להיות קשובים, ללמוד ולהשתפר עבור הלקוחות שלנו ואנחנו קוראים את הכל. בגלל תקלה טכנית אצלנו, נגרמה העברה כפולה למוטב. אירוע לא נעים, בטח כשמדובר בבנק חדש ודיגיטלי".

עוד נכתב: "הלקוח פנה אלינו, קיבל מענה אנושי, והדבר הראשון שאמרנו ושיקפנו הוא שהנושא מטופל על ידנו ושנהיה איתו בקשר רציף. מה לא עשינו נכון? לא הבהרנו בצורה ברורה ללקוח שלא משנה מה - הכסף חוזר לחשבון שלו. זה ברור לנו, זו האחריות שלנו, אבל האם זה היה ברור מספיק מבחינתו? התשובה היא לא".
עוד נכתב: "הלקוחות שלנו מפקידים אצלנו כסף ומידע, זה המקום הכי רגיש ופגיע והמחויבות שלנו היא להעניק להם ביטחון מוחלט. בבנק שבו כבר עכשיו עשרות אלפי לקוחות חדשים תקלות קורות ויקרו. ההבדל הוא בלקיחת האחריות. בטיפול ובביטחון המוחלט שאנחנו דואגים לטפל בכל בעיה שתתעורר. סוף הסיפור: הכסף הוחזר לחשבון הלקוח והוא קיבל על כך עדכון".

תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    דיבורים שלא מחזיקים מים
    אלי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בנק זה?
    סגור
  • 10.
    כל הבנק הזה הוא תקלה אחת גדולה!!!!
    לוי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה טענות יש להם לחקוחות. שחצנים עם תרוצים ושרות רע. זה לא תקלות קורות. זה לא צריך להתקיים. איך אנשים מסכנים את הכסף שלהם עם אנשים חובבנים ולא אחראים שמזלזלים בלקוחות. כל החברים של שנרשמו כבר ברחו. מספיק כבר עם התרוצים שלכם ותפסיקו להאשים לקוחות!!!!
    סגור
  • 9.
    נראה בשורה מרעננת, כרגע אין עמלות על מטח קצת תחרות תמיד
    מגלי 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טוב
    סגור
  • 8.
    אחרי שנכנסתי להיות לקוח הבנק מהראשונים היחס מצוין ויש ש
    לקוח של הבנק 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ירות לקוחות שהם אנשים כמוני אז אני מרוצה בסהכ
    סגור
  • 7.
    זה הבנק היחיד שאין איך ליצור קשר איתו לחשבון שלי
    לקוח 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טלפון - אני מספר מעל 100 במענה שבוע רצוף צ'אט - עונים אחרי 24 או 48 שעות והתשובות לא תמיד מקצועיות. הדמות בצ'אט של עינת היא מומצאת אמרו שסתם בחרו תמונה היא לא אדם אמיתי אתר - אין לבנק אתר אינטרנט חשבון מנהלים או מחלקת ויפ? לא קיים אפליקציה - הדבר היחיד שעןבד לצערי אין דרך אחרת לדבר עם בני אדם בבנק! דרוש שיפור ומייד
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    כלקוח הבנק אני יכול לומר שמענה אנושי אין
    א 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש רק בוטית מעצבנת שמי שהביא אותה , מזלזל בלקוחות
    סגור
  • אבל צריך לחכות לסוף התפריט פשוט (ל"ת)
    דווקא לי היה מענה 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    כל הבנק הזה הוא תקלה אחת גדולה
    אסתי 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תעשו תחקיר ותגלו שזה פרויקט פרסומי בלי כיסוי במציאות. אנחנו ברחנו!
    סגור
  • 4.
    ממתי עושים כתבה לתגובה???
    מנחם 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכאילו בנק הזה הוא ערימה של כשלים ובאגים ושירות גרוע מאוד. זה לא משחק ילדים!!! תיזהרו!!!
    סגור
  • דווקא טוב שיש תגובה מהבנק, לא רואה בנקים אחרים
    יוני 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתעניינים בכלל. אנחנו הרגלנו אותם לזה
    סגור
  • בנק עם יותר טוקבקיסטים מנותני שירות
    שגיא 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה ניהול כושל. בנק שמתנהל ברשתות החברתיות ורב עם הלקוחות שלו כל הזמן
    סגור
  • 3.
    תשובה דיפלומטית שלא עומדת במבחן המציאות
    גיל 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מאחד שנפגע מהבנק הרבה יותר מפעם אחת בתוך חודש, מענה ללקוח כמעט ולא קיים. פניות הציבור לא מגיב לתלונות, והשירות גרוע עד בלתי אפשרי לקבל. הרעיון של הבנק טוב, הביצוע כושל מאוד.
    סגור
  • 2.
    מי האדיוט ששם את כספו על קרן הצבי (ל"ת)
    מאיר 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • צליח ונראה שההתנהלות טובה אז למה לא?
    הצבי במקרה הזה מ 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת מנסה להבין
    סגור
  • 1.
    תשובה מעולה של הבנק
    המתלבט לעבור 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 4
    במענה, נראה שיש לקיחת אחריות ותהליך הפקת לקחים, תחקור וניסיון שיפור מתמיד. בהודעה לקהל הרחב, יש ערך בהרגעת ציבור הלקוחות העתידי, והלקוח הנפגע בפרט. מקווה שמול הלקוח היה הליך נעים, שלא הכניס אותו למתח ולחץ. כרגע נמצא בבנק ללא עמלות בכלל, ומתלבט אם יש טעם להעביר את החשבון לשם. ניתן להם זמן מה להשתפר, ואולי נעבור. מי יודע, אולי בנק "אש" יהיה מעניין ואטרקטיבי יותר, גם עבור סוחרים בשוק ההון.
    סגור
  • חחחחח
    שגיא 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוקבקיסטים גרועים יש לבנק הזה.
    סגור