כסף וצרכנות

איקאה מורידה מחירים לאלפי מוצרים: איפה תקבלו 60% הנחה?

כמו בכל שנה, באיקאה פותחים את שנת 2023 עם IKEA SALE. סייל החורף יתקיים  בין התאריכים 4-25.1 בחמשת חנויות איקאה באשתאול, באר שבע, קריית אתא, ראשל"צ ונתניה, אלפי פריטים מכלל מחלקות החנות ישתתפו בסייל החורף בהנחות של 60%-10%
מערכת ice |  3
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
איקאה הודיעה הבוקר (שני) כי סייל החורף המסורתי חוזר עם אלפי מוצרים במגוון רחב של הנחות. הסייל שיחל ביום רביעי הקרוב ה-4.1, ויימשך עד לתאריך 25.1 יתקיים בכל חנויות איקאה באשתאול, באר שבע, קרית אתא, ראשל"צ ונתניה. אלפי פריטים מכלל מחלקות החנות ישתתפו בסייל החורף בהנחות של 60%-10%.
שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "אנחנו שמחים לפתוח את השנה החדשה עם סייל החורף המסורתי שלנו, שיכלול אלפי מוצרים בהנחות של 60%-10%, לצד הנחות משתלמות במסעדות החנות ובחנויות המזון השבדית, להשלמת חוויית הקנייה. על מנת להעניק ללקוחותינו חוויית קנייה איכותית ומשתלמת גם בימי הסייל, ביצענו הערכות לוגיסטית, הן במוקדי השירות בחנויות ובמוקד והן במערך ההובלות וההרכבות, על מנת להיערך לביקושים הרבים ולהעניק ללקוחותינו את השירות היעיל והמקצועי ביותר".
 
אבי בר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מגוון ומכירות : "בסייל החורף נציע מעל 2,600 מוצרים במנעד רחב של הנחות מכלל מחלקות החנות. השנה יבלטו מחלקת הספות, ריהוט משרדי, אחסון, מיטות ומזרנים, תאורה וכלי אוכל ובישול. סייל החורף מאפשר לנו להיערך לכניסתם של אלפי מוצרים חדשים הצפויים להגיע במהלך השבועות הקרובים, בתוכם מבחר קולקציות מעוצבות תחומות זמן ושיתופי פעולה עם מעצבים מובילים בעולם, זאת לצד כניסת מערכות חדשות לבית חכם, ריהוט קיץ חדש אשר יושק בפברואר הקרוב, מערכות אחסון מודולאריות לכל חללי הבית ומבחר גדול של ריהוט ואביזרים לילדים".
 
לצד ההנחות על ריהוט וכלי הבית ולהשלמת חווית הביקור בחנויות איקאה, ניתן ליהנות ממחירי סייל גם בחנות השבדית, שם יוכלו הלקוחות ליהנות ממגוון מחירים מיוחדים על מוצרים פופולריים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נעל קוביאן מרינו שבתמונה
    יהודה פטיטו 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איןנאת המידה 46
    סגור
  • 2.
    כולם בחרדה, המשק בקריסה וכולם מנסים לרוקן לנו את הכיסים (ל"ת)
    asdf 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אידיוט מי שקונה באיקאה ישראל
    לונדונר 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איקאה ישראל יקרים פי שתים מכל איקאה בעולם עם סחורה פח לא להתקרב תנו להם להחנק עם הסחורה תחרימו !!
    סגור