כסף וצרכנות

טסלה ישראל במהלך נדיר: ההטבות המטורפות שתקבלו בקניית רכב חדש

טסלה ישראל ממשיכה בהטבות ללקוחות שיסכימו לקבל את רכבם עוד השנה, כאשר לקוחות שיסכימו לכך יקבלו הטבה של 10 אלף קילומטר טעינה בעמדות הסופר-צ'ארג'ר של טסלה בחינם
מערכת ice | 
טסלה בישראל (צילום pixabay, unsplash)
אחרי שטסלה ישראל הודיעה לאחרונה על הנחות מטורפות ללקוחות שיסכימו לקבל את מכוניתם החדשה עוד השנה, בסכומים שמסתכמים בעשרות אלפי שקלים, היום (חמישי) החברה הודיעה כי לקוחות החברה שיסכימו לקבל את מכוניתם החדשה השנה, כלומר עד שישי הקרוב, יוכלו לקבל הטבה: 10 אלף קילומטר טעינה בעמדות הסופר-צ'ארג'ר של טסלה בחינם.
לקוחות שלא יבחרו בתמריץ שמציעה טסלה יקבלו את מכוניתם החדשה במועד אספקה ינואר-מרץ 2023. כלומר, ככל הנראה במחיר שישקף את מס הקנייה החדש של המכוניות החשמליות העומד על 20%.
ההודעה של טסלה ישראל מגיעה ככל הנראה כי היא מושפעת ממדיניות היצרנית העולמית שככל הנראה נתנה הוראה לשווקי היעד מסביב העולם להיפטר ממכוניות - זאת למרות שלפי רישומי מדינת ישראל טסלה מחזיקה גם במלאי רכבים שבפועל עוד לא נמכרו ומיועדים בכלל לשחרור רק בשנה הבאה.
טסלה נמצאת בשנה הקשה ביותר מאז שהוקמה, כשהיא רושמת ירידות חדות במניות שלה. אילון מאסק התייחס לנושא במכתב ששלח לעובדי טסלה בו כתב: "לא להיות מוטרדים מדי מהטירוף של שוק המניות. צריכים להמשיך להפגין ביצועים מצוינים. אני מאמין מאוד שטסלה תהיה החברה הכי שווה על פני כדור הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה