כסף וצרכנות

אסם עבדה על כולם? מחירי המוצרים זינקו למרות ההבטחות

לפי הנתונים של המוצרים כיום לעומת אלו שהיו לפני שלושה חודשים, המחירים של אסם עלו בכל זאת, כאשר פסטה זינקה ב-9.5% על המדפים, מחירי הפתיתים עלו בשיעור של 8.5%, קוסקוס גם כן עלה ב-6%, חטיף ביסלי המוכר והאהוב רשם עלייה מתונה יותר ב-4%
מערכת ice | 
עליית מחירים במוצרי אסם (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
בהשוואה שעשתה מעיין פרתי, כתבת הצרכנות של חדשות 12, למוצרי אסם לפני שלושה חודשים לעומת ימים אלה, נראה שמי שהבטיחה כי היא לא תעלה את המחירים בעקבות מחאת הענק של הצרכנים שגרמה לה לחזור בה, אולי לא בדיוק אמרה את האמת.
לפי הנתונים שהציגה פרתי, המחירים של אסם עלו בכל זאת, כאשר פסטה זינקה ב-9.5% על המדפים, מחירי הפתיתים עלו בשיעור של 8.5%, קוסקוס גם כן עלה ב-6%, חטיף ביסלי המוכר והאהוב רשם עלייה מתונה יותר ב-4%.

בתגובה שקיבלה מאסם, נמסר: "אסם נסטלה הודיעה על ביטול עליית המחירים כבר בראשית פברואר ואנו מצרים על כל ניסיון להציג מציאות אחרת. נדגיש כי לאסם נסטלה יש עשרות מבצעים על מאות ממוצריה ברשתות השיווק השונות והם משתנים מעת לעת".
במקביל לקוחות גם עדכנו שלא רק אוסם מעסיקה את ראשם של הצרכנים. לידיה של פרתי הגיעו תמונות של מדפי החלב הריקים ברשתות השיווק, כאשר מחלבות טוענות כי רק בשבוע הבא ניתן יהיה לראות את המדפים מלאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה