כסף וצרכנות

ג'רי סיינפלד חוזר לבמה - וזה מחיר הכרטיסים

הקומיקאי האהוב ג'רי סיינפלד עומד לחזור לבמות בגיל 68 ויופיע ברחבי ארה"ב החל מחודש אוקטובר 2022 ועד לחודש יולי 2023. את הכרטיסים תוכלו לרכוש כבר עכשיו אונליין אבל אחרי שתראו את המחירים - אולי תוותרו
מערכת ice | 
ג'רי סיינפלד (צילום פייסבוק/ ג'רי סיינפלד)
ג'רי סיינפלד, הקומיקאי היהודי האהוב שעל שמו קרויה אחת הסדרות האהובות ביותר בכל הזמנים, כבר בן 68 אבל הוא ממש רחוק מלסיים את הקריירה שלו. על פי דיווחים חדשים, סיינפלד יחזור לבמות בארה"ב עם מופע סטנד-אפ חדש כבר החל מסוף החודש הנוכחי. אבל, אלו שמאתנו שבמקרה נמצאים באזור יצטרכו לשלם - והרבה.
סיינפלד יבצע כ-50 הופעות חיות עד יולי 2023, כולל הופעות ב'תיאטרון הביקון' המוכר בניו יורק ובקזינו באטלנטיק סיטי. המחיר להופעה בניו יורק עומד כעת על 219 דולר, שהם קרוב ל-800 ש"ח. המקומות בכיסאות בשורות הראשונות יעלו לכם 490 דולר שהם קרוב ל-1750 ש"ח. 
הכרטיס הזול ביותר שניתן למצוא בעת זו הם להופעות בניו ג'רזי ב-183 דולר, שהם "רק" 650 שקלים. כמו כן, על פי דיווח של הניו יורק פוסט המחירים הללו לא כוללים את המסים ועלויות הזמנה באתר שעליהם תצטרכו להוסיף כסף במעמד התשלום.
לצד הופעות אלו סיינפלד יבקר גם באריזונה, פלורידה, וושינגטון, ווגאס ועוד. כמו כן, הופעות חיות הן לא הפרויקט היחיד של סיינפלד ובקרוב הוא צפוי להופיע בסרט חדש של נטפליקס, לצד מליסה מק'ארתי, איימי שומר, יו גרנט ואחרים. 
חשוב לציין שג'רי הוא ממש לא הסיינפלד היחיד שמרים את הפרופיל שלו לאחרונה. לאחר אמרותיו האנטישמיות של הראפר קניה ווסט, החל אשתו של סיינפלד, ג'סי סיינפלד, להפיץ ברשתות החברתיות את הכיתוב: "אני תומך בחבריי היהודים ובקהילה היהודית". עד כה לפוסט הזו היו אלפי שיתופים, כולל מצד כמה אנשים מפתיעים כמו ג'יג'י חדיד, אך גם מצד גרושתו של ווסט, קים קרדשיאן ומשפחתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה