כסף וצרכנות

התייקרות של הרשתות השכונתיות: רמי לוי כבר לא הכי זול

רמי לוי, שבדרך כלל מוביל את הרשימה של הסופרים הזולים, העלה את מחיריו בשיעור אדיר ולמעשה הפך להיות הכי יקר מבין הרשתות עם הסניפים השכונתיים
מערכת ice |  1
רשתות מזון
עדי דברת מ"דה מרקר", התארחה בתכנית חיסכון של קשת 12 והציגה את נתוני המחירים והמגמות שלהם, בסניפים השכונתיים של רשתות המזון: ויקטורי, שופרסל שלי ורמי לוי בשכונה. הנתון המפתיע ביותר, הוא שדווקא הסניפים השכונתיים של רמי לוי, מוכרים את המוצרים שלהם במחירים היקרים ביותר מבין שלושת האופציות.
בבדיקה נבחנו יותר מ-70 מוצרים ועלות הסל של רמי לוי בשכונה יצא 839 שקלים, עליה מטורפת של 7.1 אחוזים לעומת לאותה הבדיקה בשנת 2021. אצל המתחרה הגדולה - שופרסל שלי, מחירו של אותו הסל יצא 830 שקלים, עם עליה של אחוז אחד לעומת השנה שעברה. הדבר המעניין הוא, שכשאר רמי לוי פתח את הסניפים השכונתיים, הוא דיבר על כך שהם יותר זולים ב-15 אחוזים לעומת שופרסל שלי. בשנה שעברה, הוא אכן היה זול יותר, אך ב-5 אחוזים בלבד והשנה אף עקף את המתחרה המרכזי שלו מבחינת יותר המחירים.
רמי לוי מסביר זאת על ידי סכסוך שיש לו עם שאר השותפים למניות של רמי לוי בשכונה, אשר נבנתה על חורבות הרשת קופיקס. עם זאת, חשוב לציין שהרשת השכונתית נהנית מאותם תנאי הסחר כמו של הסניפים הגדולים של רמי לוי, אך המחיר לצרכן הינו יקר יותר בהרבה. רשתות המזון נוהרות לפתוח את הסניפים שלהם בתוך השכונות, מכיוון ששם הן גוזרות את הקופון הגדול על חשבון הצרכן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי כבר מזמן שחקן משנה ויקרן (ל"ת)
    מיקו 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור