כסף וצרכנות

זאת האפליקציה שתשדרג לכם את חווית השופינג און ליין

אפליקציית שופינג חדשה מציעה משלוחי בגדים מחנויות אופנה יוקרתיות שמגיעים הביתה תוך 50 דקות ומאפשר ללקוחות למדוד ולהחזיר בזמן שהשליח מחכה
מערכת ice | 
משלוח של אפלייקצית אולה (צילום אריאל שלו)
אפליקציית שופינג חדשה בשם Ole מציעה משלוחים מחנויות אופנה יוקרתיות, שמגיעים הביתה בתוך 50 דקות. האפליקציה מאפשרת ללקוחות למדוד את הבגדים בבית ולהחזיר לשליח את הפריטים שהם לא רוצים כבר בזמן קבלת המשלוח. התשלום מתבצע רק לאחר האישור הסופי של הלקוחות. נכון לעכשיו יש לאפליקציה עשרות אלפי משתמשים קבועים.
המשלוח מאפליקציית Ole מגיע תוך 50 דקות בהזמנות בתוך תל אביב, ובמהלך היום שבו בוצעה ההזמנה ללקוחות בכל ערי גוש דן. האפליקציה נותנת מענה לאחת הבעיות הגדולות ביותר בקניות אופנה אונליין - התאמה והחזרת הפריטים (שבמקרה הטוב דורשת מהלקוח תיאום איסוף מול שליח, או החזרה פיזית לחנות) וקבלת החזר כספי לאחר ההחזרה. האפליקציה מתחברת ישירות למלאי של החנות ומתעדכנת בזמן אמת במוצרים, מחירים ומבצעים, ובכך מביאה את חווית החנות אל הלקוח בכל מקום בו הוא נמצא.
 
חברת Ole, הפועלת כבר שנה בכל גוש דן, עובדת עם מגוון רחב של סגנונות וחנויות, החל מבוטיקים של מעצבים מקומיים מובילים כדוגמת Tres ,Toledano , Sabina Musayev ועד לרשתות כמו אתא סאקס בורדרליין ועוד. בנוסף, ניתן לרכוש באפליקציה מותגים בינלאומיים מובילים, כדוגמת, Birkenstock, Celine, Balenciaga, Comme de Garcons, Levis, Ugg.
 
המודל האופרטיבי החדשני משפר את יעלות ניהול המלאי ובכך משפר את העלות האופרטיבית של המותגים ע״י החזרה ישירות לחנות, קיצור זמן ההחזרה וחסכון בעבודה אופרטיבית של מרכזים לוגיסטי. חשיבות גדולה של ייעול זה היא בחסכון משמעותי בזיהום אוויר ומאפשרת החזרות והחלפות בקלות מבלי לייצר מלאי מבוזבז ולוגיסטיקה מזהמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה