כסף וצרכנות

זה אמצעי התשלום החדש על מכשירי חשמל בישראל

אחת מרשתות חנויות החשמל הגדולות בישראל מאפשרת כעת לשלם על רכישות בפריסה ל-36 תשלומים שאינם באים על חשבון מסגרת האשראי
יאיר מור |  3
מחסני חשמל (צילום Magma Images)
חברת הטכנולוגיה הפיננסית בלנדר, שהוקמה ב-2014 על ידי ד"ר גל אביב (המכהן כמנכ"ל), בועז אביב (המכהן כמשנה למנכ"ל וראש אגף טכנולוגיה) וברק גור (המכהן כמשנה למנכ"ל וראש אגף מוצרים), הודיעה אתמול כי חתמה על הסכם עם רשת מחסני חשמל שבבעלות אלקטרה מוצרי צריכה. במסגרת ההסכם, תציע הרשת תשלום על מכשירי חשמל דרך האשראי החכם של סטראט-אפ הפינטק הישראלי.
הטכנולוגיה של בלנדר, שבודקת ומאשרת הלוואות לצורך מה שנקרא Buy Now, Pay Later ("קנו עכשיו, שלמו אחר כך") תוך 17 שניות, תאפשר פריסת רכישות במחיר של 1,000 שקל ומעלה באתר וב-56 חנויות מחסני חשמל לעד 36 תשלומים, כאשר הפירעון ייעשה בהוראת קבע וללא פגיעה במסגרת האשראי של הקונה.
לירון כץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי במחסני חשמל, אמר כי "כמי שמובילה את קמעונאות החשמל בישראל, אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו את השירותים העדכניים ביותר גם בתחום התשלומים. אם עד היום לקוחות הרשת יכלו לבחור בין תשלום בביט, בהמחאות, בהעברה בנקאית או באשראי עד 36 תשלומים ללא ריבית, אזי כעת, לאור השת"פ עם שתי השחקניות המובילות בישראל בתחום ה-BNPL, אנו יודעים לתת מענה כולל ומיידי לביצוע תשלומים מחוץ למסגרת האשראי – בין אם זה בנקודות המכירה, באתר הסחר או בקיוסקים הדיגיטליים".
גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל, אמר כי "אנו שמחים ומודים על בחירת הרשת במערכת BlenderPay באתר ובסניפים. זהו צעד נוסף משמעותי במהפכת ה-BNPL במתן מענה לצורך אמיתי של הצרכן הישראלי בבואו לבצע רכישות גדולות תוך כדי שליטה בהוצאות משק הבית. אין לי ספק כי תחום ה-BNPL מתחיל להבשיל בקרב הקהל הישראלי, ואנו שמחים להוביל את החדשנות הפיננסית לכל אדם בישראל".
מניית בנלדר, שהונפקה בבורסת תל אביב בתחילת 2021 לפי שווי של 89 מיליון דולר, ירדה אתמול ב-2.13% לשווי של 108.7 מיליון שקל (כ-31.4 מיליון דולר).
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה הלוואה לכל דברוגם תהחה ריבית (ל"ת)
    חגי 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הלוואה עם שם מכובס
    ע 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד 6.5% ריבית שנתית במקרה הטוב...
    סגור
  • 1.
    הלוואי ועוד חברות גם ממשלתיות יאפשרו את צורת התשלום הזו (ל"ת)
    אחותי 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור