כסף וצרכנות

אנסטסיה גורבנקו אלופת העולם בשחייה, זה הסכום שתרוויח

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו היא אלופת העולם בשחייה בקטגורית 50 מטר חזה. שר התרבות והספורט, חילי טרופר  בירך: "מחכים לחגוג איתך כאן בארץ". זה הסכום שהיא תרוויח מהזכייה
מערכת ice |  6
אנסטסיה גורבנקו (צילום צילום מסך ערוץ היוטיוב Vladimir)
השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו רשמה אתמול (שישי) היסטוריה כשזכתה באליפות העולם בשחייה בקטגורית 50 מטר חזה באליפות העולם באבו דאבי שבאיחוד האמירויות. גורבנקו בת ה-18 ניצחה את המשחה בשיא ישראלי חדש של 29.34 שניות, ועשתה היסטוריה כישראלית הראשונה אי פעם שזוכה בתואר אלופת העולם בשחייה. 
שר התרבות והספורט, חילי טרופר בירך את גורבנקו לרגל הזכייה מיד עם צאת השבת: "ברכות לאסטסיה גורבנקו שקטפה את מדליית הזהב באליפות העולם באבו דאבי! הבאת למדינת ישראל גאווה גדולה ותענוג לשמוע את התקווה מתנגנת באבו דאבי. אנסטסיה, את אלופה אמיתית ומהווה השראה גדולה. בהתמדה ובנחישות הוכחת איך עושים היסטוריה! מחכים לחגוג איתך כאן בארץ".

מדובר באליפות העולם בשחייה שכאמור מתקיימת בימים אלה באבו דאבי שבאיחוד האמירויות, אליפות העולם (FINA) ה-15 לבריכות באורך 25 מ'. גורבנקו עושה חיל באליפות הזו ומלבד מדליית הזהב בקטגורית 50 מ' חזה, גורבנקו עלתה לגמר 100 מ' מעורב אישי. 
כמה גורבנקו הרוויחה עד כה? לפי טבלת הזכיות, הזכייה של גורבנקו הכניסה לה סכום של 15 אלף דולר.לשם השוואה, זכייה באולימפיאדה מלווה במענקים מטורפים של 500 אלף שקל לזכייה במדליית זהב לא כולל סכומים נמוכים יותר על מדליות נמוכות יותר.
הזכייה של גורבנקו מגיעה כשבועיים לאחר שעברה בקריאה טרומית החוק לביטול המיסים על מענקים שניתנים לספורטאים אולימפיים. באולימפיאדה האחרונה גורבנקו השתתפה גם כן בתחרויות בטוקיו והייתה האישה הישראלית הראשונה שהעפילה לגמר אולימפי בשחייה.
צפו בתגובה של גורבנקו:
 

קרדיט צילום: באדיבות איגוד השחייה
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מי צריך את זה????
    ציוני 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביאים גויים , מהללים אותם כאילו הביאו את המשיח ומשלמים להם סכומי עתק, ע"ח משפחות של ילדים רעבים. אכזריות לשמה. ובעוד יום יומיים גם יכפישו את מדינת ישראל ואת המימסד הרבני שלא מאפשר לה להתחתן , כאמור גוייה לכל דבר ועניין. זו המדניות של שאטה תמנו , אוייבת היהדות ודוברמן החזיר , שונא ישראל , להציף את הארץ בגויים , לתת להם תנאים , דירות בחינם , סלי קליטה ועוד הטבות למכביר על חשבון משלם המיסים שלא זוכה פה לשום יחס ותגמול. על זה נאמר " עבדים משלו בנו פורק אין מידם". ימח שמם וזכרם, ארורים. אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים...שיעשה פה דין צדק וסדר במהרה...אמן ואמן.
    סגור
  • 4.
    מדינה קמצנית
    בועז 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    15000 דולר מדינה אחר הייתה מרוויחה פי 20 יותר קמצנים להצלחה כולם יודעים להצטלם אבל לתת לא יודעים מה שמגיע
    סגור
  • 3.
    סכום מטורף ?
    או ש או ש 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הילדה מתאמנת כל החיים שלה ןהרוויחה כמו שחקן כדורגל ליגה ד
    סגור
  • 2.
    זה כבוד רק למדינה. זה כבוד גם ליהודים או לאוקראינם ? (ל"ת)
    מאירה 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • קנאי צר עין ובלתי מפרגן (ל"ת)
    ליאת 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מביא לנו השגים
    ביבי 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהוא לא ר ממשלה
    סגור