כסף וצרכנות

מהפכה בעולם הטיסות: אל על ושופרסל במהלך ענק

תו הזהב שמנפיקה שופרסל, משתפת פעולה לראשונה עם חברת אל על: מעתה תווי המתנה המובילים בישראל ניתנים למימוש ברכישת כרטיסי טיסה, לצד מבצעים והטבות נוספות לצרכנים
דסק צרכנות |  1
אל-על (צילום דוברות אל-על)
שופרסל ואל על הכריזו על שיתוף פעולה פורץ דרך המאפשר ללקוחות לממש את "תו הזהב" ברכישת כרטיסי טיסה. מדובר בשינוי מהותי בתחום תווי המתנה בישראל, שבו התו הגדול והמוביל בענף הופך לראשון שמוכר גם בתחום התעופה.
תו הזהב, שמונפק על ידי שופרסל ונחשב למבוקש ביותר בישראל, ניתן למימוש ב-100% מערכו. עד כה השתמשו בו ברובו במאות רשתות קמעונאיות במגוון תחומים, כגון ביגוד, הנעלה, מזון, קוסמטיקה ומוצרי חשמל. כעת יכולים מחזיקי התו לממש אותו לרכישת כרטיסי טיסה באתר אל על או דרך סוכני נסיעות לאחר המרתו לשובר ייעודי של אל על.
מימוש התו לרכישת כרטיסי טיסה מצטרף לאמצעי התשלום הקיימים, ביניהם אשראי ושוברי אל על. ההטבה מגיעה גם בהמשך למדיניות של שופרסל להגדלת ההטבות לצרכנים, שכללה בין היתר 600 שקל מתנה למצטרפים חדשים לכרטיס האשראי של הרשת, הניתן למימוש בסניפים וברשתות הקבוצה.
לצד היתרון הצרכני, מדובר גם במענה לשוק התחרותי: רמי לוי, שבבעלותו גם את רשת ישראייר, מציע ללקוחותיו אפשרויות דומות, ושופרסל נכנסת כעת למהלך שמרחיב את אפשרויות השימוש בתווי המתנה שלה גם בתחום הטיסות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסירו את תקרת הרכישה...
    עמך 11/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל על ושופרסל תסירו את מגבלת הרכישה ל-₪1500 בלבד אחרת זה תעלול פירסום זול....
    סגור