כסף וצרכנות

שופרסל מתקפלת אחרי האיומים בקנסות: זה מה שקורה בסניפי הרשת

שופרסל החחלה לדווח למאגר המחירים הממשלתי גם על המחירים בסניפים שהיא מפעילה תחת המותג "המפיץ סיטונאות מזון", זאת לאחר שרשות התחרות איימה לקנוס אותה ב-2 מיליון שקל
מערכת ice |  2
שלומי ויוסי אמיר (צילום shutterstock, יונתן בלום, פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
על רקע האיומים של רשות התחרות להטיל קנס של 2 מיליון שקל על רשת שופרסל בישראל, זאת על רקע ניסיונותיה להימנע מכך בשל החוק על שקיפות המחירים, רשת השיווק מהגדולות בישראל החליטה לקחת צעד אחורה.
עלל פי הדיווח היום (חמישי) ב"דה מרקר", שופרסל החלה לאחרונה לדווח למאגר המחירים הממשלתי גם על המחירים בסניפים שהיא מפעילה תחת המותג "המפיץ סיטונאות מזון", כאשר היא מפעילה 4 סניפים כאלה ברחבי הארץ.
חוק המזון נקבע כי על כל רשת בישראל לפרסם את מחירי המוצרים שהיא מציעה בכל חנות הנמצאת בבעלותה במאגר הממשלתי, זאת כדי להגביר את התחרות ולאפשר לצרכנים להשוות בין מחירים. על פי הדיווח, ברשת ניסו להימנע ממדיווח על מחירי המוצרים בסניפי "המפיץ" במאגר, בטענה כי הם סיטוניים.
משופרסל נמסר בתגובה לדיווח של "דה מרקר" כי: "המפיץ הוא מחסן סיטוני המיועד ללקוחות הרוכשים בסיטונות, ובו נמכרים המוצרים באריזות סיטונאיות, בדומה לפורמטים של רשתות בינלאומיות כגון וולמארט וקוסטקו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק " אושר עד" ורמי לוי . כל השאר חלאות (ל"ת)
    השור הזועם 06/2025/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חמדנים
    ניר 06/2025/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על עם ישראל להצביע ברגליים נגד החמדנים הרשתות שחומדות את כעסנו ללא לב וללא חשבון ובמיוחד בימים אלו שכולנו נפגענו
    סגור