כסף וצרכנות
כנס התיירות נפתח הבוקר בסימן עצוב: משלחות רבות לא הגיעו
בשעה זו נפתחה תערוכת התיירות IMTM באקספו בתל אביב. השנה, תערוכת התיירות היא בסימן עצוב בו משלחות רבות לא הגיעו. בנוסף, שר התיירות חיים כץ עלה בקריאות בוז לבמה. כל הפרטים
הבוקר נפתח כנס התיירות IMTM במתחם האקספו שבתל אביב, בכנס הוצגו מיצגים וביתנים של מוקדי תיירות ואנשי תיירות בתחום. ביניהם חברת התעופה ישראייר, ארקיע, נמל עכו, משרד התיירות, התאחדות המלונות אל על, msc ורשות הטבע והגנים ועוד. לכנס הגיעו רבים מהתחום, והא פתוח גם לקהל הרחב בשעות אחר הצהריים היום ומחר.
לכנס היו אמורים להגיע משלחות מחו"ל על מנת לנסות לעודד את חזרת התיירים לארץ ולחשוף בפניהם אטרקציות, תיירות ומציאות אחרת ממה שהיא היום.
משלחות רבות ביטלו את הגעתם עקב המצב הבטחוני ועקב ביטול הטיסות אשר לא איפשר להם להגיע, מה שהשפיע על חלק מתכנוני הכנס. מתוך 60 מדינות הגיעו לכנס רק 30 מדינות. מתוכם אזברגיאן, סין, הונגריה, הודו ועוד.
טרום גזירת הסרט עלו לנאום בין היתר השר תיירות, חיים כץ, אשר עלה לבמה בקריאות בוז ובושה על הבטחת התיירים לארץ.

השר חיים כץ נואם לצד קריאות הבוז
בפועל, בימים אלו גל ביטול טיסות של החברות הזרות מחריף מה שמשפיע לא רק על הנוסעים בישראל, אלא גם על קומץ התיירים שאמורים כן להגיע לישראל.
מצב התיירות בארץ כפי שנאמר בנאומים, הוא מצב שדומה בדיוק לתאריך ה-8 באוקטובר והמצב עוד מחריף.
מר ליאור גלפנד, יו"ר לשכת התיירות הנכנסת ומיזמי תערוכת התיירות הבינלאומית 2025 IMTM: "כל עובד של מארגן תיירות נכנסת הכניס למדינה במט"ח 1.1 מיליון דולר וכל 30 תיירים מייצרים משרה. המשמעות של קריסת 150 החברות בארגון תיירות הנכנסת לישראל ופיטורי 1,000 העובדים שנותרו בחברות אלו, מתוך-2,500 שהיו מועסקים ערב פרוץ מלחמת ה-7 באוקטובר, תהיה בכי לדורות שאף גורם לא ירצה שיחקק במשמרתו. תיירות לישראל היא נכס אסטרטגי מהמעלה הראשונה. רק כשיחזרו לכאן התיירים גם הישראלים יהיו רצויים בחו״ל! סומכים ומקווים אדוני השר על פועלך, ולמרות שאני לצערי נאלץ לומר זאת כבר פעם שניה מעל במה זו – אנחנו עדיין מאמינים שביריד הבא נוכל לעמוד כאן בגאון ולדווח עמידתנו במשימה של החזרת התיירות הנכנסת בישראל!"
איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל, כי בשנה האחרונה נרשם זינוק משמעותי בביקושים לקרוזים בכלל והפלגות היוקרה בפרט.
לדברי אטיאס, הביקוש לקרוזים עלה ב־50% בשנה האחרונה כאשר הזינוק המשמעותי ביותר נרשם דווקא בפלח הפלגות היוקרה,
בהמשך להשקת מותג הפלגות היוקרה של MSC Cruises, Explora JOURNEYS.
בהמשך להשקת מותג הפלגות היוקרה של MSC Cruises, Explora JOURNEYS.
עוד ב-
"נופשים ברחבי העולם מגלים את חוויית הקרוזים ואנחנו מרגישים את זה גם כאן בישראל", אומר אייל אטיאס, מנכ"לMSC Cruises ישראל. "יותר ויותר נופשים בוחרים בחופשת שייט בזכות השילוב בין גיוון ביעדים, אירוח על בסיס פנסיון מלא, נוחות מקסימלית וחוויה עשירה לכל המשפחה. לצד זה, אנו מזהים מגמה ברורה של עלייה בביקושים להפלגות יוקרה, שמתבטאת בעשרות אחוזים. אנחנו רואים זאת בביקושים הגבוהים להפלגות בחברת Explora JOURNEYS שנוסדה על מנת להציע חווית שייט יוקרתית ומותאמת אישית. באופן מפתיע, ולמרות יוקר המחייה בישראל, אנחנו מזהים זינוק בהזמנות הפלגות יוקרה לצד חדרים בקטגוריות יוקרה בהפלגות של MSC Cruises".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



