כסף וצרכנות

מקדונלדס מרגיעה את הלקוחות בישראל: זה מה שיקרה ברשת

במקדונלד'ס הגיבו לראשונה למכירת הזכיינות של אלוניאל בישראל ומסרו: "לאחר 30 שנה, מקדונלד'ס ואלוניאל הגיעו להסכמה משותפת לגבי העסקה. החלטה זו משקפת את רצונם של שני הצדדים. מקדונלד'ס העולמית נשארת מחויבת לשוק הישראלי"
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום Magma Images, shutterstock)
שלושה ימים אחרי  שעמרי פדן, איש העסקים, יו"ר ובעלים של חברת אלוניאל בע"מ, אשר ידועה כזכיינית רשת מקדונלד'ס בישראל, הכריז כי נחתם הסכם למכירת חברת אלוניאל בע"מ לענקית המזון המהיר מקדונלד'ס העולמית, כעת הרשת נאלצת לצאת בהסברים לקהל הישראלי המודאג.
במקדונלד'ס הגיבו לראשונה להחלטה ומסרו: "לאחר 30 שנה, מקדונלד'ס ואלוניאל הגיעו להסכמה משותפת לגבי העסקה. החלטה זו משקפת את רצונם של שני הצדדים. מקדונלד'ס העולמית נשארת מחויבת לשוק הישראלי".
לטענת חברת אלוניאל בע"מ, התנאים שהוזכרו בהסכם ייסגרו בחודשים הקרובים. לאחר השלמת העסקה, ייכנס זכיין אחר במקום מנכ"ל ובעליה של חברת אלוניאל בע"מ, עמרי פדן.  בעקבות הסכם הענק בין מקדונלד'ס העולמית לבין חברת אלוניאל בע"מ, ציין עמרי פדן, מנכ"ל ובעלים של הזכיינית: "במשך יותר מ-30 שנה, אלוניאל בע"מ גאה להפעיל את מקדונלד'ס בישראל ולשרת את מיליוני לקוחותיה. מקדונלד'ס ישראל הינה רשת המסעדות המובילה והמצליחה ביותר בישראל ועל כך אנו מודים מקרב לב להנהלה, לעובדים, לספקים וללקוחות שאיפשרו זאת. אנחנו בטוחים בהצלחת החברה בעתיד".
ג'ו סמפלס, נשיא פיתוח בינלאומי של זכייניות מקדונלד'ס, הצטרף לדבריו של מנכ"ל אלוניאל ומסר מצידו: "אנו מודים לאלוניאל בע"מ על בניית העסק והמותג של מקדונלד'ס בישראל במהלך 30 השנים האחרונות. מקדונלד'ס נשארת מחויבת לשוק הישראלי ולחוויה חיובית ללקוחות ולעובדים".  
כזכור, בחודש פברואר האחרון פרסמה מקדונלד'ס את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון לשנת 2023. על פי הנתונים, נרשמה ירידה בהיקף הלקוחות, דבר שהוביל לצמיחה איטית מהצפוי ברבעון הרביעי של שנת 2023
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה