קריירה ולימודים

מענק של כ-2,600 שקל לעשרות אלפי ישראלים: בדקו בחשבון הבנק שלכם

אגף השיקום במשרד הביטחון הודיע כי הוא ישלם מענק מס הכנסה באופן אוטומטי ל-20 אלף נכי צה״ל שמשלמים מס מעבודה או מפנסיה. אלו הרמות והסכומים שייכנסו ישירות לחשבונכם
מערכת ice |  1
רשות המסים (צילום shutterstock, צילום מסך מאתר רשות המסים)
אגף השיקום במשרד הביטחון הודיע היום (רביעי) כי הוא ישלם מענק מס הכנסה באופן אוטומטי ל-20 אלף נכי צה״ל שמשלמים מס מעבודה או מפנסיה, זאת על פי נתונים שהתקבלו מרשות המסים.
המענק שייכנס לעשרות אלפי נכי צה"ל ייכנס אוטומטית לחשבון הבנק שלכם, ואין כל צורך להגיש בקשה לקבלת המענק. המטרה של המענק שייכנס בקרוב לחשבון הבנק של 20 אלף נכי צה"ל הוא לתגמל אותם אחרי שחזרו לשוק העבודה למרות הפתיעה עמה הם מתמודדים. המענק ניתן לכל נכה צה"ל שעובד, או לכזה שיצא לפנסיה.
המענק מחולק למעשה לפי רמות נכות שונות. אם יש לכם בין 19 ל-24 אחוזי נכות, מדובר ברמה 1 של המענקים ואתם תקבלו ישירות לחשבונכם 272 שקל. אם יש לכם בין 24 ל-49 אחוזי נכות, מדובר ברמה 2 ומגיע לכם מענק בשווי של 1,374 שקל. אם יש לכם 50 אחוזי נכות ומעלה, אתם מוגדרים ברמה 3, הגבוהה ביותר, ואתם זכאים למענק הגבוה ביותר בסכום כולל של 2,598 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקרנים
    בוריס 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איך מ"מענק של כ-2,600 שקל לעשרות אלפי ישראלים: בדקו בחשבון הבנק שלכם" הגעתם ל"ל-20 אלף נכי צה״ל שמשלמים מס מעבודה או מפנסיה" פשוט שקרנים ונוכלים שמטעים את כולם עם כותרות מפוצצות חלאות
    סגור