קריירה ולימודים

הבן של אייל גולן יככב בסרט חדש: מי לוהקו לצדו?

ליאם גולן, הבן של אייל גולן ואילנית לוי, כבר מזמן הפך לשם דבר בעצמו, וכעת הוא לוהק לשחק בסרט הקולנוע של "גולסטאר", שהוא למעשה עיבוד קולנועי לסדרה המצליחה שמשודרת מזה מספר שנים בהוט. בנוסף אליו לוהקו נירו לוי, זוהר ליבה ודין מירושניקוב
מערכת ice |  1
ליאם גולן (צילום מתוך הקליפ של ליאם גולן)
ליאם גולן, הבן של אייל גולן ואילנית לוי, כבר מזמן הפך לשם דבר בעצמו, אחרי שפצח בקריירה מוזיקלית עצמאית וכבר הספיק להוציא סינגלים, ואף שיחק לצדו של אייל ובן זוגה של אמו, אלירז שדה, בסדרה "גולסטאר".
ב"מאקו" פורסם כי גולן הבן מעלה את הקריירה רמה אחת קדימה, כאשר לוהק לשחק בסרט הקולנוע של "גולסטאר". מדובר בעיבוד קולנועי לסדרה המצליחה שמשודרת מזה מספר שנים בהוט, כאשר עד כה היה לה 10 עונות של גברים ועוד 3 עונות של נשים.
וליאם גולן הוא ממש לא היחיד. מי שלוהק לצדו של גולן הוא לא אחר מאשר נירו לוי, השחקן האהוב שלפני כשנה נפצע באורח קשה מאוד בתאונת דרכים קטלנית עם האופנוע שלו, היה מורדם ומונשם במשך מספר שבועות כשנשקפה סכנה גדולה מאוד לחייו. כך על פי פרסום של "ערב טוב עם גיא פינס".
בנוסף על כך, על פי "מאקו", מי שיצטרף לחבורה הזו הוא השחקן האהוב זוהר ליבה, שמצטרף גם הוא לסרט שמבוסס על הסדרה המצליחה של הוט, אחרי שהשתתף בעונה השלישית, כשעוד שם שנחשף בדיווח הוא של דין מירושניקוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקן?
    Or 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממתי הוא שחקן? איפה בדיטק למד משחק? הוא בכלל שירת בצבא? מה בדיוק ,קורא עם השירות הצבאי של הילד הזה,? אז מה עם אבא שלו זה אייל גולן,
    סגור