קריירה ולימודים

איתי לוי מתרגש: "זה הדבר הכי חשוב שעשיתי בקריירה שלי"

איתי לוי, שנבחר על ידי חברת טבע לכהן כשגריר קהילת "דואגים למטפלים", הופיע בפני עובדי החברה וחשף בהתרגשות: "אני נורא מתרגש, זה הדבר הכי חשוב שעשיתי בקריירה שלי.  אנחנו נעשה דברים גדולים, אנחנו פה לתת לכם את הנשמה ואת הלב"
מערכת ice |  4
איתי לוי (צילום אור דנון)
הזמר ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי, שנבחר על ידי חברת טבע לכהן כשגריר קהילת "דואגים למטפלים" – קהילה שחברת התרופות טבע הקימה בעצמה, אשר תומכת בבני משפחה המטפלים ביקיריהם החולים, הופיע בפני עובדי חברת טבע במסגרת אירוע עובדים שהוקדש כולו לנושא בני משפחה מטפלים.
במהלך ההופעה שיתף איתי לוי את העובדים בהתרגשות על היוזמה המשותפת והחשובה: "כמעט שנה שאנחנו חושבים איך לעשות את הדבר המדהים הזה שקרה פה, חשבנו איך אנחנו מפיצים אור ואהבה לעולם ועוזרים לכל הקהילה המדהימה הזאת שנקראת "דואגים למטפלים". תודה על הזכות להיות פה ועל זה שבחרתם בי להוביל את הנושא החשוב הזה", אמר לוי.
איתי לוי הודה: "אני נורא מתרגש, זה הדבר הכי חשוב שעשיתי בקריירה שלי". לסיכום אמר הזמר: "יש לנו עוד דרך ארוכה ביחד, אנחנו נעשה דברים גדולים, אנחנו רוצים להגדיל את הקהילה המדהימה הזאת. המטפלים זה הדבר הכי חשוב, הם צריכים את הדלק, את השמחה, את החיבוק, אנחנו פה לתת לכם את הנשמה ואת הלב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איתי לוי
    ש' מהקריות 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איתי אולי אתה חושב שזה הדבר הכי חשוב , אבל מההכרות שלי ומהמעקב שלי אחרי הדברים שאתה עושה , אתה עושה המון דברים חשובים וטובים , יישר כח , ה'ישמור אותך
    סגור
  • 3.
    תתת
    איל 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שופוני לא מסוגל להיות צנוע!
    סגור
  • 2.
    מלך ????
    נויה 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אשרייך ימלך ???? אין לב כמוך בעולם ???? השם ישמור אותך אמן ????
    סגור
  • 1.
    מלך אין כמוהו בעולם
    שרופה על איתיתי 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרגש אותי מאוד בן אדם עם לב זהב ענקי נשמה טובה??????????
    סגור