קריירה ולימודים

המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט משיק תוכניות לימוד חדשות

במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט מודיעים כי נפתחה לראשונה תוכנית ללימודי תואר ראשון בחינוך, תעודת הוראה במוזיקה ותואר שני בתרפיה במוזיקה - כך זה יעבוד
מערכת ice | 
המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט (צילום יח"צ)
במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט נפתחה לראשונה תוכנית ללימודי תואר ראשון בחינוך, תעודת הוראה במוזיקה ותואר שני בתרפיה במוזיקה.
הלימודים אורכים חמש שנים וכוללים לימודי חינוך, הוראת המוזיקה, טיפול במוזיקה, פסיכולוגיה, פסיכותרפיה, פסיכופיזיולוגיה, הנחיית קבוצות, לימודי אתיקה ועוד. משולבת בהם גם הכשרה קלינית בתחומי החינוך והטיפול, הכוללת צפייה בעבודתו של מטפל מיומן והתנסות עצמית בהוראה ובטיפול.
בוגרי התוכנית לתואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה במוזיקה יוכלו להשתלב כמורים למוזיקה במערכת החינוך הפורמלית והבלתי־פורמלית, להשתלב במגזר הציבורי בתחומי הבריאות, הרווחה והחינוך, וכמו כן, בעבודה עם מטופלים ממגוון אוכלוסיות - אוטיסטים, אנשים עם מוגבלויות, ילדים עם עיכוב התפתחותי, אנשים עם קשיים רגשיים ועוד.
התוכנית לתואר שני בתרפיה במוזיקה מיועדת לבוגרי תואר ראשון עם רקע במוזיקה ועם ידע בפסיכולוגיה. הלימודים בתוכנית זו אורכים שנתיים: בשנה הראשונה יום לימודים אחד בשבוע בקמפוס לוינסקי של המרכז האקדמי ויום נוסף של הכשרה מעשית, ובשנה השנייה יום לימודים אחד בשבוע בקמפוס ויומיים נוספים של הכשרה מעשית.
ד"ר אמירה ארליך, דיקנית הפקולטה לחינוך מוזיקלי במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, מסרה: "המוזיקה מהווה כלי טיפולי יעיל להבעת רגשות והוכחה באופן מחקרי כמסייעת בהתמודדות עם אתגרים פיזיים, רגשיים ונפשיים במגוון של אוכלוסיות וגילים. מטרת התוכנית לטפח אנשי חינוך וטיפול ברמה אקדמית גבוהה, תוך טיפוח היצירתיות והכישרונות המוזיקליים. האפשרות לקבל הכשרה כפולה לשני מקצועות – חינוך וטיפול - בתוך חמש שנים מרחיבה את אפשרויות התעסוקה של הבוגרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה