קריירה ולימודים

ילדים למען ילדים: קבוצת הראל ביוזמה מבורכת למען הקהילה

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, יצאה ביוזמה במטרתה לטפח את רוח הנתינה והקהילה בקרב הדור הצעיר של העובדים. בשיתוף עמותת "אלון ואלה", קבוצת הראל הזמינה את ילדי העובדים, להשתתף בפעילות התנדבות "ילדים למען ילדים"
מערכת ice | 
ילדים למען ילדים (צילום יחצ)
במהלך חודש אוגוסט ולקראת סוף החופש הגדול, הגיעו כ-425 ילדי עובדי קבוצת הראל, לימי התנדבות מרוכזים וארזו 800 מארזים לבית הספר. פעילויות ההתנדבויות כללו, בין היתר הרצאת מייסד עמותת אלון ואלה- אלון בריקמן, שלימד על ערך ההתנדבות, הנתינה, החברות והערבות ההדדית, תוך המחשה של מושג ההתנדבות והחמלה כבר מגיל צעיר.
במהלך פעילות ההתנדבות הילדים והעובדים ארזו יחד מארזי בית ספר שכללו מחברות, קלמרים, מרקרים, טושים, עפרונות, מחקים והפתעות נוספות. בנוסף כל ילד כתב וצייר אגרת שנה טובה עבור מקבלי המארזים ילדים ממשפחות מעוטות יכולת.  
בנוסף במהלך היום התנדבות, נהנו הילדים והעובדים ממופע אינטראקטיבי וחינוכי, באמצעות פעילויות מרתקות בעלי נרטיבים מעוררי השראה. בסיום פעילות ההתנדבות, כל ילד שהגיע זכה לקבל תעודת הערכה על השתתפותו בפעילות.
אבישי אחימאיר, מנהל מחלקת חווית עובדים: "פעילות התנדבות ילדים למען ילדים, מדגישה את מחויבותה של קבוצת הראל לאחריות חברתית, חינוך ורווחת החברה הישראלית. מה שמייחד את היוזמה הזו, הוא לא רק ההתמקדות בסיוע למשפחות מעוטות יכולת, אלא גם חווית הלמידה הסוחפת שהיא מציעה לילדים ולעובדים" עוד הוסיף אחימאיר: "התנדבות "ילדים למען ילדים" הינה עדות לערכי הליבה וה-DNA  של הראל ולמחויבות שלנו להנחיל, את ערכי הנתינה והערבות בקרב העובדים וילדיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה