קריירה ולימודים

אייל גולן שר ביידיש? הסרטון ששבר את הרשת נחשף

בסרטון מוזר למדי שעלה השבוע, נראה אייל גולן שר במעין חפלה מאולתרת, את השירים: "יאנקעלע", שכתב במקור מרדכי גבירטיג, ו"צ'יריבים צ'יריבום", בגרסה מיוחדת. אייל גולן עצמו העלה סרטון והבהיר: "הפעם זו לא בינה מלאכותית"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
לא, זה לא AI. אם תשמעו זמר ים תיכוני שר ביידיש, לא הייתם חושבים שמדובר בתרגיל? אז בעוד שהנגישות של תוכנות הבינה המלאכותית כבר גרמה לזוהר ארגוב לשיר 'בית משוגעים' ועופרה חזה "חזרה לחיים" וביצעה דואט עם ירדנה ארזי, כעת אייל גולן שר בשפה הכי מזוהה עם יהודי אירופה. אבל רק שכן, זה לא בינה מלאכותית.
בסרטון מוזר למדי שעלה השבוע, נראה אייל גולן שר במעין חפלה מאולתרת, את השירים: "יאנקעלע", שכתב במקור מרדכי גבירטיג, ו"צ'יריבים צ'יריבום", בגרסה מיוחדת. אייל גולן עצמו העלה סרטון והבהיר: "הפעם זו לא בינה מלאכותית".
 
מי שהתלהב הוא השחקן אוראל צברי שפרסם סרטון שבו הכריז: "אני חייב אלבום שלם של אייל גולן ביידיש. זה מה שאני רוצה לשמוע!". מעריצים אחרים גם כן נפעמו: "אני בכלל חשבתי שזה שיר רגיל שהשמיעו אותו הפוך". אחר כתב: "נשבע אני אשכנזי, השמעתי את זה לסבתא שלי והיא התחילה לשיר".

כאמור, רק זמן קצר לאחר פרסום הידיעה על הסרטון, אייל גולן הגיב בדרך ההגיונית היחידה שבה הוא יכול - וביצע סוף סוף את השיר בעצמו, בזמן שהוא בחזרות להופעה בקיסריה. 
את הסרטון המקורי שיצר את כל הסערה שהובילה את גולן עצמו לשיר לאחר מכן באמת ביידיש, יצרו בדף הטיקטוק AI ISRAEL.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה