קריירה ולימודים

קריסת המועצה לצרכנות: חמישה בכירים נוספים התפטרו בעקבות המנכ"ל

6 הבכירים המתפטרים מהווים את כל השדרה הניהולית המקצועית במועצה הישראלית לצרכנות ואין ספק כי עזיבתם תפגע בפעילות המועצה ובצרכנים. הבכירים הציעו לדירקטוריון כי יתנו הודעה מוקדמת של 3 חודשים, אך נענו בסירוב והמנכ״ל התבקש לסיים תפקידו באופן מיידי
מערכת ice |  2
עופר פיינשטיין (צילום יחצ יוני רייף, vecteezy)
היום (רביעי) הודיע עופר פיינשטיין, מנכ"ל המועצה לצרכנות, כי הוא מוסר התפטרותו לאחר התחקיר שפורסם בכאן 11 שנוגע לטענות קשות לכאורה שהופנו לגבי "התנהלות לא תקינה בארגון, חוסר תפקוד והתעמרות בעובדים".
בעקבות המנכ״ל, מיהרו והגישו מכתבי התפטרות: סמנכ״ל הכספים רו״ח איל מימון, אשר הודיע כי אינו מוכן לקחת אחריות על המצב הכספי בעקבות התנהלות הדירקטוריון; דוברת המועצה גב׳ רקפת וינטרוב בעלת ותק של כ-10 שנים במועצה; מנהלת מחלקת פניות הציבור גב׳ לנה פורטנוי, העובדת במועצה למעלה מ-20 שנים; עו״ד הדס יעקובסון מנהלת הרגולציה והקהילה העובדת במועצה כ 12 שנים וב׳ טניה אומן - תקומה, אנליסטית המועצה, העובדת בה כבר 9 שנים.
6 הבכירים המתפטרים מהווים את כל השדרה הניהולית המקצועית במועצה הישראלית לצרכנות ואין ספק כי עזיבתם תפגע בפעילות המועצה. הבכירים הציעו לדירקטוריון כי יתנו הודעה מוקדמת של 3 חודשים, אך נענו בסירוב והמנכ״ל התבקש לסיים תפקידו באופן מיידי. לטענת המתפטרים, פניות המועצה בשנה האחרונה לשר הכלכלה ולרשות החברות הממשלתיות לא נענו כלל.
עופר פיינשטיין: "הגעתי למועצה לצרכנות מתוך תחושת שליחות עמוקה. לצערי, דירקטוריון המועצה, הפועל ממניעים פוליטיים ואישיים, ניסה לעשות במועצה כבשלו. כל ניסיונותיי לבלום השחיתות באמצעות אי תשלום כספי הציבור ואף פניות למבקר המדינה, לשר הכלכלה ולרשות החברות הממשלתיות עלו בתוהו. על כן הגשתי את התפטרותי  תפקידי לאחר שהדירקטוריון קיבל החלטה לפיה 2 חברי דירקטוריון יכולים לחתום ולחייב את המועצה בכספים מבלי ידיעה או אישור של סמנכ״ל כספים והמנכ״ל. מצב הדברים חמור ביותר, אשר חייב את התפטרותי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגנה על צרכנים
    יש 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זילזול וזריקה של צרכנים שרומו בין הכיסאות ומתן גיבוי לנותני שרות שהם לא ישרים ומרמים וגוזלים את הציבור מביאה לבעיות שיש במועצה לצרכנות שלפי דעתי חיבת לעבור רפורמה וכל שבוע חיבת לעבור ביקורת רצינית כדי שיהיה ניהול תקין
    סגור
  • 1.
    איזה מן חברה זו ?
    אזרח 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבינו שהם חברה, אין עובדים, רק בכירים ודירקטוריון
    סגור