קריירה ולימודים

בשורה אדירה לחיילי צה"ל: מופע הענק בפארק הירקון חוזר

מותג השמפו היבש המוביל בבריטניה "בטיסט", יעניק חסות למופע "יחדבפארק",  שייערך ביום חמישי הקרוב ה 13.7.23 בפארק גני יהושוע.  המופע נערך למען חיילי צה"ל, בעלות של 50  שקל בלבד, והוא כולל מופע מרכזי בו יופיע הזמר והראפר רביד פלוטניק. ואיזה כוכבים עוד יופיעו?
מערכת ice | 
חיילים (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
מותג השמפו היבש המוביל בבריטניה "בטיסט", יעניק חסות למופע "יחדבפארק",  שייערך ביום חמישי הקרוב ה 13.7.23 בפארק גני יהושוע.  המופע נערך למען חיילי צה"ל, בעלות של 50  שקל בלבד, והוא כולל מופע מרכזי בו יופיע הזמר והראפר רביד פלוטניק. עוד יופיעו:  אבי אברומי, האחיות כרקוקלי, אגם בוחבוט, אלה לי להב ועוד.
במסגרת החסות יערוך המותג "בטיסט" תצוגה של מגוון המוצרים, הכוללים  שמפו יבש במגוון ריחות וגוונים, ויעניק לכל החיילות שיגיעו להופעה דוגמיות (50 מ"ל) להתנסות של שמפו יבש - במתנה. 
לדברי יעל לב, מנהלת מותג בטיסט בישראל, מסרה: "החלטנו להעניק חסות למופע "יחד בפארק" כי בטיסט הינו מוצר שמתאים בדיוק לחיילות צה"ל, הוא מעניק פתרון קל ומהיר לרענון השיער, מסיר בעדינות שומן מהשיער, מוסיף נפח ומותיר את השיער עם תחושת ניקיון לאורך זמן.  השמפו המייבש של בטיסט מאריך את הזמן בין החפיפות ומנטרל ריחות לא נעימים".  
המותג "בטיסט" (צילום: יח"צ)
לדבריה: "קטגורית השמפו היבש צומחת בישראל ובעולם משנה לשנה ובטיסט הוא המותג המוביל בקטגוריה. באמצעות החסות נחשוף לחיילות את השימושים של שמפו יבש וכמה הוא יכול לעזור להן, בעיקר לחיילות שצריכות לפעמים ריענון מהיר וקליל לשיער כשהמקלחת בבסיס לא משהו.. בטיסט הוא הפתרון המושלם עבורן".
השמפו היבש של בטיסט כולל מגוון רחב של ריחות וגוונים של שמפו יבש לשיער. השמפו מרענן שיער שומני וחסר ברק ומעניק לו מראה מטופח, מאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה ובכך שומר על השומן הטבעי של השיער ומונע ממנו להתייבש. בנוסף, השמפו מנטרל ריחות רעים כגון: סיגריות, עשן וריחות בישול ומעניק ניחוח רענן להשגת תוצאות מידיות ונראות לעין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה