קריירה ולימודים

המטפלים הסיעודים של עמותת גיל עוז עברו להסתדרות הלאומית

מרכז גיל עוז הוקם בשנת 2005 ושם לעצמו כמטרה להעניק לאוכלוסייה הגריאטרית, הזקוקה לטיפול צמוד ויומיומי, את רמת החיים הטובה והנוחה ביותר עבורם, ועבור משפחותיהם
מערכת ice | 
בית אבות (צילום vecteezy)
ההסתדרות הלאומית הכריזה היום (רביעי) כי המטפלים והמטפלות הסיעודים של עמותת גיל עוז בחרו לעבור מההסתדרות הכללית להסתדרות הלאומית.
לאחר שנים במהלכן יוצגו ע"י הכללית, חתמו בהמוניהם המטפלים ומהטפלות מעמותת גיל עוז  על טופסי הצטרפות להסתדרות הלאומית והביעו את רצונם להפוך את ההסתדרות הלאומית לארגון היציג במקום עבודתם לטובת ייצוגם אל מול הנהלת החברה.
מרכז גיל עוז הוקם בשנת 2005 ושם לעצמו כמטרה להעניק לאוכלוסייה הגריאטרית, הזקוקה לטיפול צמוד ויומיומי, את רמת החיים הטובה והנוחה ביותר עבורם, ועבור משפחותיהם.
יו"ר ועד הפעולה גב' דבורה שוחט: "אנחנו רוצים נציגים שאיכפת להם באמת, והם מקשיבים לעובדים בשטח. היינו עם ההסתדרות הכללית שנים ארוכות ואף הייתי חברת ועד מטעמם אך גם אני הגעתי להבנה שאנחנו חייבות למצוא ארגון אחר ולקבל ערך לדמי החבר אותן אנחנו משלמות ללא תמורה לאורך כל השנים". 
מאיר עשור, מנהל חטיבת הגיוס בהסתדרות הלאומית: "לאחר שהעובדים הביעו את רצונם להצטרף ללאומית  לקח מספר ימים בודדים כדי לבצע את המעבר המיוחל. העובדים הצטרפו ברוב מוחץ ונתנו את אמונם בהסתדרות הלאומית, יחד עם חברי ועד הפעולה המסור, הגענו לרגע המיוחל והודענו להנהלת החברה שהחל מהיום ההסתדרות הלאומית היא הארגון היציג בקרב המטפלים והמטפלות בחברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה