קריירה ולימודים

שר התקשורת תחת מתקפה חריפה: "קרעי מתנהל כקומיסר התקשורת"

אגודת העיתונאים ירושלים תוקפת: "השר קרעי התבלבל קצת ביחס לתפקידו וסמכויותיו: החוק לא מינה אותו לקומיסר על השידור הציבורי או על התקשורת. חוק תאגיד השידור שחוקק שר התקשורת מהליכוד גלעד ארדן הציב בכוונת מכוון חומה סינית בין השידור הציבורי לפוליטיקה ועכשיו יש מי שמנסה לפרק אותה"
מערכת ice | 
שלמה קרעי,שר התקשורת (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ נעם רבקין פנטון)
על רקע ה"שימוע" שערך להנהלת תאגיד השידור הישראלי, במטרה להביא לסגירת לא פחות משלוש תחנות רדיו, באגודת העיתונאים ירושלים יצאו בחריפות נגד משרד התקשורת והשר שלמה קרעי בשל הצגת המחיר שישלמו עשרות עובדים שיפוטרו.
אגודת העיתונאים ירושלים מתחה ביקורות חריפות על השר: "האמת היא שאת המחיר נשלם כולנו אזרחי ישראל, שעל פי סקר ה-TGI מאזינים לתחנות תאגיד השידור בתחום החדשות, התרבות, המורשת ובשידורים במגוון שפות לעולים".

עוד נמסר: "השר קרעי התבלבל קצת ביחס לתפקידו וסמכויותיו: החוק לא מינה אותו לקומיסר על השידור הציבורי או על התקשורת. חוק תאגיד השידור שחוקק שר התקשורת מהליכוד גלעד ארדן הציב בכוונת מכוון חומה סינית בין השידור הציבורי לפוליטיקה ועכשיו יש מי שמנסה לפרק אותה".
עוד הסבירו: "החוק מקנה לשר שתי סמכויות בלבד: אישור חברי מועצת התאגיד והקצאת תדרים לצורך השידור בהתאם למטרות התאגיד: חדשות, תרבות, מסורת, מורשת ורדיו לעולים. הניסיון של קרעי לפעול לשלילת תדרים חורג מסמכותו החוקית ואגודת העיתונאים ירושלים המייצגת מאות מעובדי התאגיד תפעל בכל דרך לגיטימית כדי לחדול את ההשתוללות הזאת והפגיעה בשידור הציבורי ובעובדיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה