קריירה ולימודים

אוניברסיטת רייכמן ולוריאל ישראל מציגות: אלה הסטודנטים שיטוסו לפריז

הסמסטר הראשון במועדון Leaders Club מיסודה של קבוצת לוריאל ישראל ואוניברסיטת רייכמן הסתיים באירוע גמר בו שלושה סטודנטים זכו בנסיעה למטה לוריאל העולמי בפריז
מערכת ice | 
הסטודנטים הזוכים (צילום אסף לוי)
הסמסטר הראשון במועדון הסטודנטים החדש שניפתח לראשונה בארץ: Leaders Club, מיסודה של קבוצת לוריאל ישראל ואוניברסיטת רייכמן, תחת בית הספר ליזמות ע"ש אדלסון, הסתיים אמש באירוע גמר בו זכו שלושה סטודנטים: עלמה ארליך (מנע"ס ויזמות), מאי קרמר (מדעי המחשב) והדי עופרי (משפטים וממשל) במקום הראשון, שיזכו בנסיעה למטה לוריאל העולמי בפריז, לסדרת פגישות עסקיות.
קבוצת הסטודנטים, שגברה על 8 קבוצות נוספות, ניצחה באתגר הביוטי-טק של לוריאל ישראל, במסגרתו נדרשו הסטודנטים לייצר אסטרטגיה להגברת המודעות לביוטי-טק (טכנולוגיות ביוטי) בקרב דור ה-Z באמצעות קהילות צרכנים מגוונות, ובכך לעודד את הצרכנים החדשים להתנסות בכלים וטכנולוגיות המסייעים בהתאמה פרסונלית של מוצרי הביוטי.

אלי שגיב, מנכ"ל קבוצת לוריאל ישראל, מסר: "ההחלטה להקים את מועדון LEADERS לחדשנות ומנהיגות בינלאומית התקבלה מתוך השאיפה המתמדת שלנו בלוריאל להביא את הכישרונות הכי טובים מחד, ולהיות מחוברים לצרכנים שלנו ולדור הצעיר, מאידך. הקמת המועדון תחת ביה"ס ליזמות ע"ש אדלסון באוניברסיטת רייכמן הייתה עבורנו טבעית. אוניברסיטת רייכמן, כמו קבוצת לוריאל, מקדמת ומעודדת מצוינות ויזמות, ומצאנו כי תחת ביה"ס ליזמות קיים צורך במועדון ששם דגש על ניהול, חדשנות ויזמות מתוך זווית של תאגיד בינלאומי מוביל בתחומו, זווית שלא הייתה קיימת בשום מועדון סטודנטים קיים. היה מרתק לשמוע את פרזנטציות הסיום היצירתיות של הסטודנטים ואין ספק כי מצפה להם, ולחבריהם הזוכים מהסמסטר הבא, נסיעה מרתקת לפגישות עם דמויות בכירות במטה העולמי של לוריאל בפריז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה