קריירה ולימודים

ביום שלישי: שביתה בהייטק כמחאה נגד הרפורמה המשפטית

16 חברות היי-טק יאפשרו ביום שלישי הקרוב לעובדיהם להגיע לשביתה/מחאה שתתקיים בשעה 11:00 במתחם שרונה בתל אביב כנגד הרפורמה המשפטית
מערכת ice | 
שביתה (צילום shutterstock)
ביום שלישי זה קורה. מחאת ההיי-טק כנגד הרפורמה המשפטית תעלה שלב ולמתחם שרונה יוכלו עובדי 16 חברות להגיע ולשבות/למחות כנגד הרפורמה.
בין החברות נמנות החברות הבאות: Wiz של אסף רפפורט, נטורל אינטלג'נס, רדיס, למונייד אקטיב, אקטיב אימפלנטס, Brex, אלגו סק, Hello, Cheq, INX, cheetag, hearForter, technologies, האניבוק ועוד.

במכתב שנשלח לעובדים ולעובדים נכתב: "אני מניח/ה לזה שאתם ערים לשיח הציבורי אודות הרפורמה המשפטית וכמו כן למחאה שזה עורר. יש לנו חברה עובדים ועובדות עם דעות מגוונות ואנחנו תמיד מכילים ומכבדים כל אדם באשר הוא. ביום שלישי הקרוב, שעה 11:00 תתקיים שביתה/הפגנה בת שעה במתחם שרונה של ארגונים וחברות אליה הצטרפו גם עובדים בחברות ההייטק. אנחנו כחברה נאפשר את השביתה/הפגנה של עובדים שירצו בכך – כל אחד ואחת על פי צו מצפונו ודעתו".
עוד קודם לכן, יוזמי המחאה פנו לראש הממשלה במכתב ודרשו כי הסטטוס קוו בחברה הישראלית יישאר כמו שהוא. לטענתם, השינויים הללו יובילו לפגיעה בכלכלה הישראלית ויבריח משקיעים מארה"ב ומאירופה.
"כאזרחים, אנו מכבדים את תוצאות הבחירות האחרונות המשקפות את רצונו של העם ומאמינים שאתה כראש הממשלה תפעל לטובת כלל אזרחי ישראל. עם זאת, פגישה במעמדו של בית המשפט, כמו גם פגיעה במעמדו של בית המשפט, כמו גם פגישה בזכויות מיעוטים על רקע דת, גזע, מין או נטייה מינית – יהוו איום קיומי ממשי על תעשיית ההייטק המפוארת שנבנתה בישראל בעמל רב, במשך שלושת העשורים האחרונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה